לידספייס גייס 18 מיליון דולר
החברה פיתחה כלי לאיתור לקוחות פוטנציאליים ברשת, על בסיס פרופיל הלקוח האידיאלי של כל ארגון. את סבב הגיוס הובילה קרן באטרי והשתתפו בו גם ורטקס ו-JVP
חברת הסטארט-אפ הישראלית לידספייס גייסה 18 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון באטרי ונצ'רס ובהשתתפות משקיעיה הקיימים, ביניהם ורטקס ו-JVP. לידספייס, שמפתחת שירותים לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות שונות באינטרנט, החלה את דרכה בחממת הטכניון של חברת ורטקס (שם גייסה את סבב סיד שלה).
את לידספייס ייסדו אמנון מישור, ירון קרסיק ויוחי סלונים, ממייסדי מרקורי ולשעבר מנכ"ל Identify Software שנמכרה ל-BMC תמורת 150 מיליון דולר. עד היום גייסה החברה 35 מיליון דולר בשלושה סיבובים שונים. אמנון מישור הוא היזם היחיד שנשאר בחברה לאחרה שסלונים וקרסיק פרשו מהחברה ב-2010. אמנון משמש כיום בתפקיד סמנכל טכנולוגיות של החברה. בישראל יושב מרכז הפיתוח של החברה והפעילות העסקית של החברה.
בשיחה עם "כלכליסט" אמר מישור שבכוונת החברה לגדול ל-100 עובדים בשנה הקרובה. לידספייס מדווחת שהיא הגדילה את מכירותיה פי שלושה השנה. "הגיוס הנוכחי יעביר אותנו משלב הסטארט-אפ לשלב הצמיחה, אנחנו לא שואפים לרווחיות אלא בעיקר לעסוק בנושא הצמיחה ולהגיע למחזורי מכירות של עשרות מיליוני דולרים", אמר.
החברה ממצבת את עצמה כיום כשחקנית בשוק החיזוי אנליטי בין ארגונים (B2B predictive analytics). היא בונה מודל שמבוסס על פרופיל הלקוח האידיאלי של החברה ומוצאת לקוחות דומים ברשת. החברה מוצאת לקוחות חדשים אבל גם מתמקדת בחברות הענק במציאת הלקוחות הקיימים מתוך מאגרי הלקוחות הקיימים אצלם.
החברה מעסיקה 60 עובדים במשרדיה הוד השרון ובסן פרנסיסקו מתוכן 40 בישראל. הגיוס ישמש את החברה להמשך הרחבת פעילותה ובסיס לקוחותיה. לחברה, שהוקמה ב-2010 יש כיום 100 לקוחות שונים. מתוך לקוחותיה 4 מתוך 5 חברות התוכנה הארגוניות המובילות. מנכ"ל לידספייס הוא דאג ביושר ,לשעבר סמנכל השיווק של סיילספורס וסקייפ. בהתייחסו לידיעה אמר שהחברה הצליחה להוכיח שהיא אחד הכלים החשובים להגדלת הכנסות לחברות ולמניעת אובדן של עסקאות ברשת.