Colabo גייסה 7 מיליון דולר
החברה מאגדת מידע על לקוחות ממערכות ארגוניות ומרחבי הרשת ככלי עזר למחלקות מכירות. את סבב הגיוס הובילה קרן מרקר והשתתפו בו קיידן קפיטל ומשקיעי החברה הקיימים
קולבו (Colabo) גייסה 7 מיליון דולר בהובלת קרן מרקר ובהשתתפות קיידן קפיטל והמשקיעים הקיימים בחברה - ביניהם פול מריץ, בני שניידר, זוהר גילון ואחרים. החברה הוקמה ב-2011 על ידי יואב דמבק, אסף וקסלר ונעמה הלפרין וגייסה שני מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.
- LightCyber גייסה 4.5 מיליון דולר משלמה קרמר
- פיטנגו מגייסת קרן שביעית, בהיקף של 250 מיליון דולר
- וורן באפט משקיע לראשונה בסטארט-אפ ישראלי
מייסדי קולבו עמדו בעבר מאחורי חברת Bhive שנמכרה ב-2008 ל-VMware, הרכישה הראשונה של ענקית הווירטואליזציה בישראל, אשר היוותה בסיס להקמת מרכז פיתוח בארץ. מייסדי Bhive נשארו ברוכשת האמריקאית כשלוש שנים נוספות.
בשיחה עם "כלכליסט" מספרים הפלרין ודמבק שהרעיון לחברה החדשה הגיעה אליהם תוך כדי עבודה ב-VMware. "כאשר הסתכלנו על כח המכירות העצום שיש לנו גילינו שיש לו מעט מאוד עזרים טכנולוגים מתאימים, כמעט שאין דרך נוחה לאתר פרטים על הלקוחות, לשלוח להם מידע ולקבל מידע והכל מנקודה אחת", הסבירו. "זה נתן לנו תחושה שכל המחלקות מתקדמות אבל מחלקת המכירות נעצרת".
הטכנולוגיה של קולבו היא תוסף למערכת הארגונית שמאגד מידע על לקוחות שונים ומנגיש אותם לאנשי המכירות, בין השאר דרך כלים חיצוניים כלינקדאין ומיטאפ. המידע מחובר למערכות ה-CRM של הארגון, כדי להבטיח שכל איש מכירות יקבל תמונה עשירה במיוחד של כל לקוח פוטנציאלי.
מטה החברה יושב בעמק הסיליקון בסן מטאו ומרכז הפיתוח - בהרצליה. קולבו מעסיקה כ-20 עובדים.