יונדאי וכלמוביל יקיימו תחרות לפיתוח אפליקציות אנדרואיד
העולים לשלב חצי הגמר יוזמנו לפתח את הרעיון שהציעו בחממה שתוקם עבורם. הפרס הראשון הינו כ-100 אלף שקל, השני בסך 30 אלף שקל והמקום השלישי יזכה בכ-15 אלף שקל
- זמינגו רוכשת חברה אמריקאית לעיצוב וחוויית משתמש ב-2.5 מיליון דולר
- יישומים, בייבי: "מיליוני אפליקציות לא הולכות לשום מקום"
- רוב האפליקציות מכניסות למפתחים פחות מ-500 דולר לחודש
לתחרות 4 שלבים. בשלב הראשון תפרסם יונדאי את התחרות ותאפשר למפתחים להגיש את מועמדותם. כל מי שנרשם לתחרות והרשמתו אושרה, יקבל ערכת הזנקה הכוללת גישה ל-API - סביבת פיתוח ממשק המערכת ופורמט להצגת הרעיון.
בשלב השני חבר השופטים בראשותו של דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, נציג צוות הפיתוח של יונדאי העולמי, אסתר ברק-לנדס, מנכ"לית חממת נילסן אינובייט, שחר בר דוד, מייסד ומנכ״ל חברת ״שרוטונים״ ואור עופר שותף, מייסד ומנכ"ל SimilarWeb, יבחרו את 3 הרעיונות העולים לשלב חצי הגמר.
בשלב חצי הגמר יוזמנו שלושת המפתחים לפתח את הרעיון שהציעו בחממה שתוקם עבורם בכלמוביל. החממה תכיל את האמצעים הדרושים לפיתוח האפליקציה - מערכות פתוחות לתכנות, ליווי טכנולוגי, רכבי הדגמה לבחינת המערכות ועוד. הזוכים בתחרות יזכו בפרסים: 100 אלף שקל למקום הראשון, 30 אלף שקל למקום השני ו-15 אלף שקל למקום השלישי.
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל ציין כי מדובר בתוכנית ראשונה מסוגה בעולם הרכב הישראלי. "אנו רק בתחילת הדרך. המטרה שלנו היא ליצור סביבת רכב דומה לסביבה הטכנולוגית של הבית או העבודה ואנו מאמינים ש- Hyundai i Way הינה נדבך חשוב בתהליך זה." הסביר פיאמנטה.
ה-Connected Car שהציגה כלמוביל כוללת מערכת מקוונת באמצעות מודם סלולרי המספק חיבור נתונים שהופך את המכוניות ל"מחוברות". המערכת פותחה בשיתוף פעולה עם חברת מובייל גרופ, המתמחה בתחום ה-Embedded. החברה עוסקת בפיתוח מכשור תקשורת לתחומי הרפואה, הרכב, טלוויזיות חכמות, קוראים אלקטרוניים, מכשירים כשרים.