נטוויז'ן מתחילה למכור חבילה משולבת של ספק ותשתית אינטרנט
ספקית האינטרנט בבעלות סלקום מצטרפת לרפורמה בשוק הקווי ומציעה חבילה משולבת של 100 מגה ב-99 שקל לחודש
נטוויז'ן בבעלות סלקום מצטרפת לרפורמה בשוק התקשורת הקווית ("השוק הסיטונאי"). החברה מודיעה היום (ג') על השקת חבילות משולבות של תשתית וספק אינטרנט במחיר אחד. נטוויז'ן מציעה שלוש חבילות משולבות: חבילה של 100 מגה ב-99 שקל לחודש, חבילה של 40 מגה ב-89 שקל וחבילה של 15 מגה ב-79 שקל. מדובר במחיר אחיד שאינו משתנה אחרי שנה.
- הכנסות סלקום ירדו ב-7% ברבעון השלישי של 2014, הרווח הנקי הוכפל
- בפעם השנייה: משרד התקשורת קנס את סלקום על שירות סינון אתרים
- מנכ"ל סלקום הצהיר: החברה תפנה "גדודים של אנשי מכירות" לשיווק חבילות טריפל
נטוויז'ן היא ספקית האינטרנט הרביעית שמצטרפת לרפורמה שיצאה לדרך ב-17 בפברואר, במסגרתה מחויבת בזק לאפשר לחברות מתחרות להשתמש בתשתית הקווית שלה כדי למכור חבילות משולבות של תשתית וספק. הספקיות שכבר מציעות חבילות משותפות הן טריפל סי, 018 אקספון ו-012 סמייל של פרטנר.
סלקום מדווחת כי החברה השלימה פיילוט של 3,000 לקוחות נטוויז'ן שהועברו לחבילות החדשות. "החברה החליטה להתחיל במכירת השירות במתכונת מלאה לאחר שווידאה כי חלק ניכר מהחסמים שהציבה בזק הוסרו וכי ניתן לספק שירות. עם זאת, התהליכים שעל בזק להסדיר טרם נסתיימו ועליה להסדירם כדי להבטיח רמת שירות טובה ללקוחות. החברה מעריכה, כי המעבר לתהליך האוטומטי יהווה קפיצת מדרגה משמעותית נוספת בהתפתחות התחרות בשוק הקווי", כותבת סלקום בהודעה.