האם תהיו מוכנים לשלם 10 דולר בחודש עבור שירותי טינדר?
אפליקציית הדייטינג והמין המזדמן עתידה להשיק מחר שירות בתשלום, שיאפשר למשתמשים למצוא פרטנרים לטיולים, לבטל פסילת בני זוג פוטנציאליים ולחפש אנשים גם במדינות אחרות. שאר המשתמשים יוצפו בפרסומות
אוהבים את טינדר? יתכן שבקרוב תוצף האפליקציה פרסומות והדרך היחידה להימנע מהן תהיה לפתוח את הארנק. אפליקציית הדייטינג הפופולרית צפויה להשיק מחר שירות בתשלום, אך אנליסטים ומשקיעים מודאגים מהסיכויים שלה ליצור בעזרתו הכנסות משמעותיות.
- מדוע נסגרה סיירת ציידי הפדופילים בטינדר?
- דולר לדייט: נחשף מודל הרווח של טינדר
- מין מזדמן במובייל: טינדר חשפה נתוני שימוש
באוקטובר האחרון החברה הכריזה כי היא עומדת להשיק בקרוב שירות בתשלום הידוע כטינדר פלוס. אין כאן פרטים רבים על השירות, אבל הוא אמור לעלות כעשרה דולר בחודש ולהציע למשתמשים אפשרות לחפש עבור דייטים אפשריים גם בערים רחוקות יותר (כגון לאתר בן או בת פוטנציאליים לפני טיול) וכן הכלי השימושי Rewind, המאפשר למשתמשים לעבור שוב על רשימת דייטים פוטנציאליים שהם פסלו בעבר.
עד כה, למשתמשים לא הייתה יכולת לתקן טעות שהם עשו או להתחרט על איך שסימנו דייט פוטנציאלי. שירות הפרימיום גם יאפשר למשתמשים להמשיך ולהשתמש בטינדר ללא צפיה בפרסומות. נכון להיום החברה לא משלבת פרסומות בפלטפורמה שלה אבל הדבר צפוי להשתנות בקרוב.
מי מוכן לשלם? פחות מ-6%
לפי מקורות TechCrunch, החברה אמורה להשיק את השירות כבר השבוע במחיר של עשרה דולר לחודש בארצות הברית (ויתכן כי המחיר יהיה שונה במדינות אחרות). עם זאת, אנליסטים כבר מיהרו להביע ספק בפוטנציאל השירות. אנליסטים במורגן סטנלי כתבו כי הקהל הצעיר של משתמשי טינדר לא נוהג לשלם סכום קבוע עבור שירותים מקוונים. "אנחנו מאמינים שטינדר לא תצליח לבצע מוניטיזציה לשירות מנויים", נכתב. אנשי מורגן סטנלי הוסיפו גם שאחוז מאוד קטן של משתמשים שהם רווקים או רווקות הביעו אי פעם נכונות לשלם עבור שירותי דייטינג. "אנחנו חושבים ששירות דייטינג-קז'ואל כמו טינדר יזכה גם הוא לאחוזים נמוכים של משתמשים שמוכנים לשלם... המודלים שלנו מדברים על 5-6% בלבד".
מורגן סטנלי הודו עם זאת כי קצב הצמיחה של האפליקציה הוא מרשים – בשנה האחרונה, כמות המשתמשים הפעילים בטינדר צמחה ב-125%, ולפי טינדר עצמה יש לה כיום יותר מחמישים מיליון משתמשים. עם זאת, מורגן סטנלי הזהירה שפוטנציאל הצמיחה העתידי של החברה קטן, בהתחשב שהיא כבר הצליחה להשתלט על קרוב לחצי מכלל השוק האפשרי שלה. "טינדר מתקרבת ל-30 עד 40% מכל שוק הרווקים והרווקות בארצות הברית ואירופה".