דיווח: ורייזון מנהלת מגעים לרכישת AOL
ענקית הטלקום חומדת את פלטפורמת הפרסום שפיתחה AOL וכוללת בורסת מודעות. חיבור הפלטפורמה לשירות וידאו שמתכננת ורייזון יוכל להפוך למנוע הכנסות חשוב עבורה. בנוסף, רוצה ורייזון את ההאפינגטון פוסט שבבעלות AOL
- מצעד האיוולת: הכשלונות הכי גדולים של ההייטק ב-2014
- בדרך למיזוג? מנכ"לי יאהו ו-AOL נפגשו בארה"ב
- מנכ"ל AOL נסוג, מתנצל על האשמת העובדים בפגיעה בפנסיות
לפי הדיווח, ורייזון עוד לא הגישה הצעה רשמית ושום הסכם לא צפוי להחתם בזמן הקרוב. ורייזון ו-AOL סירבו להגיב לפרסם.
לדברי המקורות, ורייזון מעוניינת בעיקר בפלטפורמת הפרסום שפיתחה AOL, אשר מספקת כלים אוטומטיים למכירות וקניית פרסומות רשת, מתוך כוונה להפוך אותה למנוע ההכנסות של שירות וידאו מקוון שהחברה מתכוונת להשיק בעתיד הקרוב.
בנוסף, ורייזון מעוניינת לזכות גם בשליטה על רשת התוכן של AOL, ובראשה אתר הבלוגינג המשפיע האפינגטון פוסט ובמנויי האינטרנט שעוד נותרו לחברה.
על העסקה המתוכננת מעיבה העובדה שוורייזון עדיין לא כיסתה את החוב שצברה בשנה שעברה בעקבות תשלום של 130 מיליארד דולר על 45% שהחזיקה וודאפון בספקית הסלולר שהקימו השתיים, ורייזון וויירלס - וכן העובדה שהחברה אוגרת מזומנים לקראת רכישה אפשרית של תדרים אלחוטיים.