TapReason: לנער את האבק מהאפליקציות
החברה מנסה להגביר את השימוש באפליקציות בדרך חכמה ולא פולשנית. היא תשלח הודעת פוש למשתמש בהתאם למאפייניו האישיים כדי שפוטנציאל היעילות, השיתוף והוויראליות ימומש במלואו
TapReason, בוגרת המאיץ של מיקרוסופט בישראל, מנסה להגביר את השימוש באפליקציות בדרך חכמה ולא פולשנית. היא תשלח הודעת פוש למשתמש בהתאם למאפייניו האישיים כדי שפוטנציאל היעילות, השיתוף והוויראליות ימומש במלואו. החברה מעודדת את המשתמש לדרג אפליקציות ולשתף תכנים מתוכן עם חבריו, כדי לקדם את אלו מהן שהסתתרו לו מתחת לאף ונשכחו באחד המסכים האחוריים של דף הבית.
כיום מותקנת המערכת של TapReason בעשרות אפליקציות ובהן mySupermarket ו־Quick Text Pro. לפי דיווחיה היא מגיעה ל־5 מיליון מכשירים ול־170 אלף משתמשים יומיים, ולטענתה משתמשים מורידים אפליקציות המקודמות דרכה בשיעור הגבוה ב־22% מהממוצע.
הנוסחה מאחורי המערכת כוללת שימוש במאגר נתונים עצום הכולל פרמטרים רבים של פילוח, התנהגות ואישיות, לצד הקפדה על למידת הרגלי המשתמשים לאורך זמן. את המערכת הזו מוכרת החברה למפתחי האפליקציות כשירות מבוסס ענן שמייתר את הצורך בהתקנת תוכנה מיוחדת. מודל ההכנסות של החברה מבוסס על היקף הפעולות שהמשתמש ביצע, שיטה המקובלת בעולם הפרסום מבוסס הביצועים (CPA).
TapReason
מוצר: טכנולוגיה לעידוד שימוש ביישומי מובייל
עובדים: 3
מייסדים: נמרוד אליאס, אילון וג'יין וולגר
גיוסי הון: מגייסים חצי מיליון דולר בימים אלה