Salesforce.com מאמינה במחשוב לביש למגזר העסקי
חברת הענן מתכננת להציג מספר אפליקציות מחשוב לביש המותאמות לשימוש ארגוני. בין השותפים ליוזמה שלה: גוגל, פיליפס, סמסונג ו-Fitbit
Salesforce.com אמנם ידועה בזכות תוכנת ה-CRM שלה, אך החברה מתכננת גם מהלך נרחב שיביא את בשורת המחשוב הלביש גם לעולם המחשוב הארגוני. לשם כך הקימה סיילספורס את יוזמת Wear וגייסה לשורותיה שותפות כגון: גוגל, פיליפס, סמסונג, פיטביט, אפסון, Jawbone, אוקולוס, Meta ו-Vuzix, כך מסרה החברה בשבוע שעבר.
- שעת מבחן: השעונים החכמים שכבשו את תערוכת IFA
- גוגל תספק עדשות מגע חכמות לענקית התרופות נוברטיס
- גוגל מציגה: משקפי גלאס לארגונים
תחילת הקמפיין של סייסלפורס במחשוב לביש החל לפני מספר חודשים עם השקתה של ערכת מפתחים שמאפשרת פיתוח אפליקציות מחשוב לביש. בחברה מאמינים שלמרות שהעניין שעורר תחום המחשוב הלביש התמקד עד היום בשוק הצרכני, ישנו פוטנציאל עצום של פיתוחים שונים עבור השוק הארגוני, כך לדברי דניאל דיבו, סגן נשיא החברה לטכנולוגיות חדשות.
בין השימושים האפשריים עבור הארגונים ניתן למנות אפליקציה שפותחה על ידי חברת APX-Labs עבור הגוגל גלאס ושמיועדת לטכנאי שטח. האפליקציה מאפשרת לפתוח קריאת שירות על ידי שימוש בפקודות קוליות, לגשת למסמכי השירות ולתיעוד של המכשיר התקול ואף לקבל תרשימי זרימה של טיפול בתקלות נפוצות בציוד.
אפליקציה נוספת פותחה על ידי חברת ClickSoftware ומיועדת לניהול ומעקב אחר משמרות של עובדים ומיועדת למחלקות משאבי אנוש. חברה אחרת פיתחה אפליקציה המיועדת לתעשיית האירוח והמסעדנות ומאפשרת למכשיר מבוסס אנדרואיד Wear לקבל התראות כאשר לקוח מיוחד נמצא בסמוך לעובד, מה שמאפשר להציע שירותי ערך מוסף ללקוחות "מסומנים" מראש.
האפליקציות האלה יהיו זמינות בחודש הקרוב ובחברה מתכננים להציג עוד חידושים במהלך כנס Dreamforce שייערך בחודש הבא בסאן פרנסיסקו. בסיילספורס לא רוצים לפתח בעצמם אפליקציות למחשוב לביש, "אנחנו קודם כל מתבוננים ולומדים מהשותפים שלנו. הכוונה היא לסייע ולעמוד לצידם", הסביר דיבו לאתר ITworld.