Mximo: להקים חנות מובייל בקלות
סטארט-אפ ישראלי פיתח פלטפורמה שמאפשרת לעסקים בגדלים שונים ליהנות משירותים מקוונים במובייל. ארגונים יכולים להיעזר בה לניהול מלאי וקטלוג מוצרים ואף להפצת מידע שיווקי והפעלת מועדון לקוחות
- אקמאי השקיעה בסאגונה נטוורקס הישראלית
- המדען הראשי מתכנן להקל על קבלת מענקי פיתוח
- סאגונה נטוורקס גייסה 2 מיליון דולר בהובלת קרן קסניה
הפלטפורמה מאפשרת לבעל העסק להפעיל בעצמו חנות דיגיטלית, לנהל קטלוג מוצרים, ליזום הצעות מכירה מבוססות מיקום, להפיץ הודעות על מבצעים, לנהל ממשק עם חשבונות פייסבוק של המותג, להפעיל מועדון לקוחות ועוד.
המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום לפי ביצועים ובין הלקוחות המנקומיים שלה ניתן כבר למצוא את רנואר, twenty4seven, zer4you, קום איל פו, דניאלה להבי ועוד. מאחורי המיזם עומדות נורית שבי ומיכל מררי, בעלות רקע בתחום הפרסום והמובייל, שגייסו כסף מחברת ההשקעות אקספלור דרים דיסקבר.