Urban Compass של אורי אלון גייסה 40 מיליון דולר
החברה פיתחה מנוע חיפוש מקומי שמחבר בין משתמשים בניו יורק ובין מומחים ובתי עסק באזור מגוריהם. סבב הגיוס, שני לאורבן קומפס, משקף לה שווי של יותר מ-350 מיליון דולר. הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את פעילותה לערים נוספות
- Screenz מגייסת 5 מיליון דולר מקרן ההשקעות Marker
- VMware וקרן ג'מיני הובילו השקעה של 7 מיליון דולר ב-JFrog
- Zooz גייסה 12 מיליון דולר
אלון נחשב לאחד היזמים הפורים שפועלים כיום בעולם הטכנולוגיה. ב-2006, בגיל 26, הוא מכר לגוגל את אוריון, אלגוריתם חיפוש שפיתח כחלק מעבודת הדוקטורט שלו. הוא הצטרף לגוגל כדי לשלב את הפיתוח במנוע החיפוש שלה.
ב-2010 הקים את ג'ולפאן, שאותה מכר לטוויטר ב-2011. אלון מונה למנהל מרכז המו"פ החדש של טוויטר בניו יורק, ותחת הנהגתו שולבו יכולות ג'ולפאן בטוויטר בתכונה המכונה Discover. באמצע 2012 עזב אלון כדי להקים את אורבן קומפס, שילוב בין מנוע חיפוש מקומי לרשת של מומחים עובדי החברה שמיועד לסייע למשתמשים למצוא דירות, בתי עסק ופעילויות בסביבות מגוריהם.
אורבן קומפס זכה לביקורות חיוביות ובסבב הגיוס הראשון שלו השתתפה בין השאר קרן ההון סיכון Founders Fund של המשקיע פיטר תיל, שהיה מראשונים המשקיעים בפייסבוק.
כעת משלים הסטארט-אפ המבטיח סבב גיוס גדול שני, שנועד לממן את הרחבת פעילותו לערים נוספים מחוץ לניו יורק. "אורבן קומפס הראתה צמיחה מדהימה בניו יורק בשנה האחרונה ואנחנו מצפים לראות צמיחה משמעותית נוספת בזמן הקרוב, בזמן שאנחנו ממשיכים לפתח את הטכנולוגיה שלנו ולגייס עוד עובדים במנהטן והסביבה", אמר אלון ל"כלכליסט". "אנחנו רואים דרישה משמעותית לאורבן קומפס בערים אחרות כמו וושינגטון, בוסטון, שיקגו וסן פרנסיסקו, ואנחנו נמשיך לעבוד קשה בשביל להרחיב את הפלטפורמה שלנו ולהגיע לערים נוספות בשנים הקרובות”.