שיחה ויזואלית
אפליקציית CallVU משדרגת את חווית השירות הטלפוני ומקלה על המשתמשים והחברות
- "אם המצב בפורטוגל ימשיך להידרדר, יהיו לכך השלכות בכל אירופה"
- עורך הוול סטריט ג'ורנל: "דאו ג'ונס יגיע ל-20 אלף נקודות"
- תל אביב - בין 20 הערים היקרות בעולם
ארבעה מומחים למרכזי שירות טלפוניים: דורון רוטשטיין, רועי חלפון, זיו אור ואורי פארן הקימו את CallVU עם חממת אקספלור באפריל 2012, במטרה לייעל ולהעשיר את תהליך שיחות המכירה והשירות, עבור שני הצדדים. הם השיקו אפליקציה, הפותחת בפני הלקוח שממתין למוקד השירות מסך ויזואלי בו הוא יכול לבחור אפשרויות שונות וללחוץ על מקשי ביצוע פעולות, תוך כדי שיחה אמיתית עם נציג השירות או המכירה.
למשל, אם הממיר הביתי לא פועל כרגיל, הלקוח יכול לצלם ולהראות לנציג השירות מהי הודעת השגיאה שהוא מקבל, או מהן הנורות שמהבהבות באותו זמן במכשיר. בתחום השיווק והמכירה, יכול איש שיווק להראות ללקוח תמונה של מוצר רלוונטי, מה שעשוי להקל על ביצוע עסקה. מאפיין נוסף של האפליקציה הוא האפשרות להקליד נתונים כמו כתובת, או דוא"ל, דבר שאי אפשר לעשות בהמתנה טלפונית רגילה.
להבדיל מאפליקציות שהפעלתן דורשת רק הורדה ע"י המשתמש, במקרה של CallVU מדובר במערכת שדורשת הטמעה גם במערכת שירות הלקוחות של ספק השירות. אחד הלקוחות הגדולים שכבר אימצו את המערכת הוא חברת ישראכרט.