טלפוניקה רכשה פתרונות אבטחה של אלגוסק בכמיליון דולר
הפתרונות ישמשו לשיפור יעילות ה-Firewall של טלפוניקה ויוטמע במערך השירות של החברה במקסיקו; היקף ההתקשרות הוא על פני שלוש השנים הבאות
אלגוסק הישראלית, המתמחה בתחום ניהול מדיניות אבטחת המידע הארגונית, הודיעה אתמול (ד') כי טלפוניקה מקסיקו בחרה לפרוס פתרונות אבטחה פרי פיתוחה. היקף ההתקשרות על פני שלוש השנים הבאות הינו כמיליון דולר. טלפוניקה מספקת קו קבוע, נייד, ציבורי ושירותי תקשורת נתונים ליותר מ-20 מיליון לקוחות במדינה.
- אלגוסק חתמה על הסכם הפצת פתרונות פיירוול עם BT Engage IT
- אלגוסק הטמיעה בצים מערכת אבטחת מידע בפריסה גלובלית
- "טעויות אנוש - הגורם העיקרי לבעיות אבטחה ברשת התקשורת"
רשת ה-GSM שלה מגיעה ל-83,000 מרכזי אוכלוסייה במכסיקו. החברה חווה צמיחה משמעותית ונדרשת לספק שירות מורכב יותר ככל שגדל מספר לקוחותיה. הצורך הינו להגן על שירות הלקוחות המאופיין בדרישות חדשות ולפעילות ידנית של כ-30 שינויים ליום ב-firewall. התהליך הידני לא איפשר להבין את הכללים בכל firewall ולא ניתן היה לסנכרן ביניהם בצורה יעילה. לפיכך נזקקה טלפוניקה לפתרון שיספק לה שקיפות מלאה ברשת ואף יקטין את הפוטנציאל לטעויות אנוש הנובעות מעבודה ידנית.
פדרון סאי, מנהל אבטחת המידע של טלפוניקה מכסיקו, אמר: "בחנו מספר חלופות ובחרנו בפתרונות של AlgoSec בשל קלות השימוש ורמות גבוהות של פונקציונאליות, זאת לצד יכולות אוטומטיות, כולל ניתוח סיכונים ודיווח. בניגוד לספקי פתרונות אחרים, מספקת לנו אלגוסק גם תמיכה במכסיקו".
יובל בר-און, מייסד ומנכ"ל אלגוסק, מסר: "כתוצאה משימוש במוצרי אלגוסק, שיפרה טלפוניקה את היכולות והפחיתה את רמות הסיכון. השיפור בא לידי ביטוי בשירותים עבור לקוחותיה, שכן כל סיכון בטחוני לרשת יכול להשפיע על פעילותה של החברה".