הדור החדש של השעונים החכמים ייחשף השבוע
סמסונג צפויה להציג שעון מבוסס אנדרואיד Wear, מערכת ההפעלה הייעודית למוצרי מחשוב לביש, במסגרת כנס I/O של גוגל. בנוסף, יוצג בו מידע על שעוני LG ומוטורולה - וטאבלט נקסוס חדש מתוצרת HTC
- מנכ"ל אסוס: לא נהמר על מחשוב לביש רק כדי ליישר קו עם השוק
- דיווח: אפל תשיק מחשוב לביש כבר באוקטובר - כנראה שעון חכם
- SIMBAND של סמסונג: הצמיד החכם שיזהיר מפני מחלות
גוגל הכריזה על אנדרואיד wear, גרסה יעודית של מערכת ההפעלה המותאמת למוצרי מחשוב לביש, במארס האחרון. שעות קלות לאחר ההכרזה של גוגל, מוטורולה - עדיין חטיבת בת של גוגל ו-LG, הציגו את השעונים החכמים שלהם המבוססים על wear. השעון של מוטורולה, מוטו 360, הוא השעון החכם הראשון בעולם עם מסך עגול.
המכירות יגיעו ל-19 מיליון יחידות
סמסונג השיקה בעבר מספר שעונים חכמים מבוססי אנדרואיד תחת סדרת גלקסי גיר, אבל הם לא רשמו הצלחה מסחרית מרשימה. החברה העבירה השנה את סדרת גיר למערכת ההפעלה טיזן, מערכת הפעלה מבוססת לינוקס שהיא מפתחת ביחד עם אינטל.
המעבר לטיזן לא הגדיל את מכירות הסדרה, אבל ככל הנראה לסמסונג יותר גמישות ושליטה בפיתוח השעונים החכמים. בין השאר, בכירים בסמסונג טענו בעבר כי אנדרואיד אינה מתאימה למוצרי מחשוב לביש ואינטרנט הדברים בגלל צריכת הסוללה הגבוהה שלה. בעבר הערכנו כי יתכן וסמסונג בחרה לוותר על השקת מוצרי גלקסי גיר חדשים כי העדיפה להמתין להשקת אנדרואיד וור.
קטגוריית המחשוב הלביש תופסת תאוצה לאחרונה חברת המחקר IDC העריכה כי השנה ימכרו 19 מיליון מוצרי מחשוב לביש, וכי המספר יגדל ב-680% ל-111 מיליון עד 2018.