מג'יק הישראלית תספק פלטפורמת מובייל לביה"ח הגדול בבוסטון
הפלטפורמה תשמש לפיתוח אפליקציות לניהול עבור סמארטפונים. האפליקציות משמשות את טכנאי בית החולים ופועלות על מכשירי iOS ואנדרואיד
מג'יק תעשיות תוכנה, הודיעה אתמול (ג') כי המרכז הרפואי של בוסטון (BMC) הטמיע אפליקציות מובייל מבוססות מג'יק לניהול הזמנות שירות למתקני בית החולים. BMC הוא בית החולים הגדול ביותר בבוסטון. אפליקציות האנדרואיד וה-iOS ישמשו את טכנאי התמיכה של בית החולים וכוללות ממשק טיפול בתקלות וניהול קריאות שירות.
- "אנחנו מחפשים חברות בריאות לרכישה שאיתן אפשר לצמוח"
- "החלום הוא לא רק אקזיטים - אלא בניית חברות, וזה מפנה חשוב"
- מג'יק רוכשת את חברת אולסטייטס האמריקאית ב-10 מיליון דולר
באמצעות שימוש ברכיבי החומרה של מכשירי המובייל, יוכלו העובדים בין היתר לסרוק את הברקוד המוצמד לכל חדר בבית החולים, ולדווח על בעיה או להבין את מהות העבודה הנדרשת. ניתן גם להוסיף תמונות של ציוד וחדרים בבית החולים לכל קריאה, ולסגור קריאות שירות מכל מקום עם השלמת העבודה.
בוב ביג'יו, סגן נשיא לשירותי תמיכה, המרכז הרפואי של בוסטון: "טכנולוגיית מג'יק משמשת אותנו מזה שנים כבסיס למערכת ניהול מתקני בית החולים. הרחבת מערכת זו למובייל אפשרה לנו לייעל את עבודת הצוותים המקצועיים שלנו באמצעות צורות עבודה חדשות, ובנוסף הצלחנו להתגבר ולמנוע את הצטברות כמות הניירת העצומה שעד כה נדרשה לפעילות מאות טכנאים הנקראים לביצוע אלפי קריאות שירות ביום".
אודי ארטל, נשיא חטיבת התוכנה, מג'יק: "המרכז הרפואי התחיל באפליקציה קטנה ולאחר שזו הצליחה הם פיתחו אפליקציות נוספות שכללו יכולות מתקדמות. אנו שמחים שפתרון המובייל העסקי לרבות תכונות ניהול מכשירי המובייל (MDM) שהוספנו לאחרונה, אפשר את פיתוחן של אפליקציות אלו."