$
הייטק והון סיכון

Bites : שמים סוף לעידן ה-SMS בפריים טיים

הסטארט-אפ הישראלי פיתח שיטה פשוטה לשילוב כלים אינטראקטיביים כשאלונים ומשחקי ידע בשידורי טלוויזיה, כדי ליצור מעורבות של הקהל מבלי להשתמש בשליחת הודעות טקסט

אסף גלעד 08:1031.05.14
שליחת הודעות SMS בזמן תכניות פריים טיים היא הדרך של זכייניות הטלוויזיה לערב את הקהל ולהעלות את הרייטינג של התכניות שלהן, אבל את העלות לכך היא מגלגלת על הצופים שנאלצים לשלם שקל או שניים על כל שליחת הודעה.
סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Bites שפעיל בתל אביב ובלוס אנג'לס מציע חלופה לכך. היזמים, אייל באומל ועפרי רם זיהו את הפוטנציאל המסחרי שטמון באינטראקציה עם הקהל בפריים טיים והפכו אותו למכרה זהב עבור מפרסמים. כך העלות לא מגולגלת על הצופים או רשתות הטלוויזיה.

 


 

בייטס מציעה דרכים חדשות לתקשר עם הצופים: היא מציעה להם שאלון טריוויה הקשור לתוכן הנצפה. היא מאפשרת להם לבחור מבין אפשרויות שונות איזו קבוצת ספורט תנצח, מי יבקיע את הגול הראשון, איזה מועמד צריך להיבחר בשלב הגמר, את מי יש להדיח, או שאלות טריוויה רגילות על התוכן הנצפה. לאחר מכן היא יכולה לשלב שאלת טריוויה נוספת מטעם מפרסם ("איזה מטעמי המיצים של ג'מבה ג'וס הוא האהוב עליך?") ובכך לייצר הכנסות.

 

 

השאלון מוצג כווידג'ט הממוקם בתוך אפליקצייה של ספק התוכן. כך, יכולה לשלב בייטס את הווידג'ט הרצוי לכל ספק תכנים, מטריוויה ועד משחקים. החברה כבר שילבה ווידג'ט של מילות השירים בהופעה חיה במסגרת יום הסטודנט של אוניברסיטת דרום קליפורניה. בייטס התברגה לאירועים יוקרתיים כמו טקס פרסי המוזיקה הנוספים לגראמי American Music Awards ו- Billboard Music Awards, וכן משולבת בתכנים של פוקס ספורט.

 

החברה הוקמה על ידי אייל באומל ועפרי רם וגייסה מיליוני דולרים בודדים מאנג'לים ישראלים כגון גיל שרצקי ואמריקאים כגון ג'ייסון פורת ומארק מארייאני שהיו אחראים על מכירת Sportsline ל-CBS וסטיב ראטנר, לשעבר בכיר בקרדיט סוויס.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x