נייס ו-Western Union ישתפו פעולה בתחום חוויית הלקוח
חברת Western Union תשיק את פתרונות נייס לניהול אינטראקציות עם הלקוח. הפתרונות מבוססי הכלים האנליטיים של נייס יתמכו במודל ממוקד הלקוח בחנויות החברה, באתר האינטרנט ובאפליקציות המובייל
- "הבאתי את נייס להכנסות של מיליארד דולר. אני ממשיך הלאה"
- נייס עקפה התחזיות: עלייה של 13% בהכנסות ל-271 מיליון דולר
- נייס מאשרת: הדירקטוריון יתכנס לדון במינוי של ברק עילם למנכ"ל
בשנת 2013, קיבלה Western Union יותר מ-50 מיליון פניות למרכזי שירות הלקוחות שלה. הטמעת הפתרונות של נייס תאפשר ל-Western Union לנתח, ללמוד ולפעול על פי אינטראקציות אלה על מנת לשפר את יכולתה לתת מענה לבקשות שירות לקוחות כבר בפנייה הראשונה בכל נקודות הממשק עם הלקוח.
בנוסף, תאפשר הטמעת פתרונות נייס ל-Western Union להביא לסטנדרטיזציה של תהליכים במרכזי השירות שלה ולהטמיע כלים לניהול ביצועי נציגי השירות למען מעורבות העובדים. כתוצאה מכך, ישופרו תהליכי השירות ללקוח גם בצד הפנייה וגם בצד המענה של שירות העברת הכספים של Western Union.
סטיבן זיגמן, מנהל השירות ללקוח ב-Western Union אמר: "המטרה שלנו היא לפשט את תהליכי מתן השירות שלנו. הטמעת טכנולוגיות אסטרטגיות כמו אלה הכלולות בפתרונות נייס לניהול האינטראקציות עם הלקוחות יאפשרו לנו לנקוט בגישה פרואקטיבית יותר לפתרון בעיות ובכך לשפר לא רק את חוויית הלקוח אלא גם את מדדי הפרודוקטיביות של החברה".
ברק עילם, נשיא נייס אמריקה אמר: "Western Union היא דוגמא מצויינת ללקוח המחוייב הן למתן שירות ללקוח והן לשיפור התהליכים העסקיים. אירגונים רבים מתמודדים עם אתגרים בהשגת איזון זה, ואסטרטגיה חשובה שאירגון כזה יכול לאמץ היא הפיכת השירות ללקוח לנכס על ידי מינוף התובנות הנאספות כתוצאה מהטמעת פתרונות אנליטיים".