מנכ"ל בלקברי: החברה חיה ובועטת
"אנו מבינים את המציאות של שוק הניידים הארגוני טוב יותר מכולם, ואנחנו במשחק לטווח הארוך", כתב ג'ון צ'ן במכתב פתוח שהועבר ללקוחות בלקברי. זאת, לאור הירידה בנתח השוק של החברה
14:5003.12.13
בנסיון להיאבק בפרסומים שחוזים עתיד עגום לחברה, פרסם היום מנכ"ל בלקברי ג'ון צ'ן מכתב פתוח ללקוחותיו הארגוניים, בו הוא מבטיח שבלקברי כאן כדי להישאר. "אנו אומרים זאת בקול ברור - אתם יכולים להמשיך לסמוך על בלקברי", כתב.
"ההשקעה שהלקוחות הארגוניים שלנו ביצעו בתשתיות ופתרונות שמבוססים על הטכנולוגיות של בלקברי היא השקעה בטוחה. אנו מאמינים בפלטפורמה ובטכנולוגיה שלנו, וגם אתם צריכים להאמין", נכתב בפוסט שפורסם הבוקר באתר הרשמי של החברה.
קראו עוד בכלכליסט:
- סכנה מפתיעה לווטסאפ: BBM של בלקברי צוברת תאוצה
- האמת מאחורי ביטול מכירת בלקברי: החברה סירבה להתפרק לחטיבות
- ביטול מכירת בלקברי: המחטף המבריק של Fairfax
אפליקציית BBM. פופולרית הרבה יותר ממכשירי החברה
"המתחרים שלנו רוצים שתאמינו ש-BES (השרת הארגוני של בלקברי - נ"צ) יכול לשרת רק סמארטפונים של בלקברי, ושהפתרון שלנו יקר יותר מפתרונות MDM (ניהול התקנים ניידים - נ"צ) אחרים. זה לא נכון", טען המנכ"ל. "אנו מבינים את המציאות של שוק הניידים הארגוני טוב יותר מכולם, ואנחנו במשחק לטווח הארוך. השקענו בתשתיות לניהול ניידים מכל הפלטפורמות, ובזכות לקוחות כמוכם, אנחנו רואים תוצאות מצוינות", היא הוסיפה.
מסר מרגיע?
לטענת החברה, מספר ההתקנות של פתרונות ניהול הניידים שלה נמצא במגמת צמיחה, היא מנהלת היום יותר מכשירים ניידים עבור ארגונים מכל חברה אחרת, משנעת יותר מסרים ארגוניים מוצפנים מכל חברה אחרת ומגובה בכמות גדולה של מזומנים.
למרות ההצלחה היחסית של גרסאות האייפון והאנדרואיד החדשות של אפליקצית המסרים BBM, בלקברי נראית במצב גרוע למדי: פיצול ומכירת החברה, מהלך שבעלי המניות ניסו לקדם בחודשים האחרונים - בוטל לפני חודש, נתח השוק של מכשיריה ירד לפחות מ-2.5% וממשיך להצטצם מרבעון לרבעון. גם מניית החברה הנשחקת הביאה אותה לשווי שנע סביב 5.5 מיליארד דולר בלבד, לעומת 120 מיליארד ב-2007.