$
חדשות טכנולוגיה

הסוד של מאייר לטיפוח העובדים: נסיעות לסין, יפן וישראל

מנכ"לית יאהו סיפרה שאחת הדרכים שלה להעשרת העובדים ושיפור תוצריהם היא נסיעות לשווקים שונים בעולם - אליהן היא מצטרפת בעצמה. זאת, לאור ביקורת נוקבת שספגה על שיטות דירוג העובדים שהיא מפעילה

סוכנויות הידיעות 13:0220.11.13
מנכ"ל סיילספורס מארק בניוף השתתף אמש בכנס דרימפורס שנערך בסן פרנסיסקו. איתו על הבמה הופיעה גם מנכ"לית יאהו, מריסה מאייר שזכתה לשלל מחמאות מבניוף. הוא הודה כי התרשם במיוחד מיכולתה לטפח את כישורי העובדים. בתשובה, הסבירה מאייר כי הסוד שלה הוא נסיעות בינלאומיות ארוכות ביחד עם העובדים למקומות כמו סין, יפן ואפילו ישראל.
"בתעשייה שלנו, בעולם הדיגיטלי מדובר תמיד בתכנון עבור העולם. אך קשה לעשות זאת אם לא רואים באופן אישי כיצד אנשים בישראל משתמשים בטלפונים שלהם, או מהו השימוש הנפוץ בסין למחשבים ניידים", הסבירה.

 

מריסה מאייר. יד אחת מחבקת, יד אחת מפטרת מריסה מאייר. יד אחת מחבקת, יד אחת מפטרת צילום: איי אף פי

 

הנסיעות המדוברות לא מיועדות רק לצוות ההנהלה הבכיר אלא גם למנהלי מוצר חדשים בתפקיד. "יש משהו מאד מרתיע בלדרוש ממנהלי מוצר חדשים לעצב עבור העולם. אז אני נוסעת איתם. הם לומדים ואני לומדת", אמרה.

 

שיטת מאייר לשיפור לכידות הצוותים נשמעת חכמה וסימפטית, אולם המנכ"לית זוכה בשבועות האחרונים לביקורת נוקבת על שיטת דירוג העובדים שלה. מאייר משתמשת בשיטה הנתפסת כמיושנת, במסגרתה מדרגים העובדים זה את זה לאור עקומת פעמון. הדירוג כולל שאלות שלטענת העובדים אינן משקפות את תפקודם ויכולותיהם. כך, נוצר מצב בו עובדים רבים פוטרו בשל שיטת הדירוג ולא בגלל ביצועים ירודים.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x