סיילספורס משיקה מערכת CRM חדשה עם קישוריות לאפליקציות
המערכת החדשה של סיילספורס תוכל להתממשק עם אפליקציות כגון דרופבוקס, אוורנוט ולינקדין. בנוסף היא תהיה פתוחה למפתחי אפליקציות צד שלישי
חברת סיילספורס הודיעה בשבוע שעבר במהלך כנס על השקת מערכת CRM חדשה בשם Salesforce1, ההודעה ופרטי המערכת פורסמו היום (ב') וכוללים מספר חידושים מעניינים מבחינת אסטרטגיית הלקוחות של החברה.
- מיקרוסופט ואורקל חתמו על הסכם שיתוף פעולה היסטורי
- עסקת ענק בענן: סיילספורס קונה חברת שיווק ב-2.5 מיליארד דולר
- מארק בניוף הרוויח 22 מיליון דולר בשנה שעברה
המערכת בנויה סביב עיקרון הקישוריות של אלמנטים שונים, ומשתמשת ברעיון האינטרנט של הדברים. זאת אומרת היכולת לחבר בין חלקים שונים במערכת ולגרום להם "לדבר" אחד עם השני בתיווך Salesforce1.
הרעיון שעומד מאחורי הקונספט הוא שארגונים וחברות יוכלו לבנות את ה-CRM בהתאם לצרכים שלהם ובהתבסס על האפליקציות בהן הם משתמשים.
המערכת תסופק עם שלל API ויכולות התממשקות עם מערכות ואפליקציות מובייל. החלק המעניין במערכת לדברי סמנכ"ל השיווק של סיילספורס סקוט הולדן היא ההתמקדות בלקוחות ולא בצרכנים.
"ההבדל בין השניים", מסביר הולדן, "הוא שלקוחות עשו החלטה מודעת לרכוש מוצר של החברה, לעומת צרכנים שעדיין נמצאים בתהליכי חיפוש ובדיקה של המוצר".
לדעתה של סיילספורס, ההתמקדות בלקוחות תאפשר לחברות לייצר מהם ערך מוסף, גם לאחר שהצטרפו למאגר. "חשוב לגרום ללקוח שלך להרגיש שיש שגם לו יש ערך עבורך", מוסיף הולדן.
עוד יתרון של המערכת עבור האדמיניסטרטורים שלה היא היכולת לשלוט בה מרחוק דרך אפליקציות מובייל, שנקראות: SalesforceA ו-Salesforce#. במקביל גם משתמשי המערכת יזכו לאפליקציה משלהם.
מערכת Salesforce1 זמינה כעת והיא חינמית לשימוש עבור כל הלקוחות המשלמים של החברה.