בינת תקשורת מחשבים התקינה מערכת של סיסקו במכון וייצמן
המערכת תחליף את את מרכזיית הטלפוניה המסורתית במכון ויצמן למדע. עלות ההקמה של הפרויקט במכון וייצמן למדע הינו כמיליון שקל
בינת תקשורת מחשבים השלימה התקנת פלטפורמת Collaboration רחבה של סיסקו, שהחליפה את מרכזיית הטלפוניה המסורתית במכון ויצמן למדע. עלות הפרויקט כמיליון שקל.
- NDS תסגור את חברת שידורי הרשת קאסטאפ
- סיסקו מפטרת היום עשרות מעובדיה בנתניה ובירושלים
- האוניברסיטה העברית, הטכניון ומכון ויצמן: בין 100 האוניברסיטאות הטובות בעולם
במסגרת הפרויקט, הותקנה מערכת תקשורת ארגונית, הכוללת פלטפורמת תקשורת אחודה (Unified Communications), אפליקציות Collaboration ושרתי CISCO BLADE UCS.
המערכת החדשה, נמצאת כעת בשלבי פיילוט ועתידה להתרחב לכלל הקמפוס ולתת מענה לכ-3,000 משתמשים. המערכת החדשה כוללת מגוון אמצעי תקשורת, כגון: נוכחות (Presence), מסרים מיידיים (IM), טלפוניה, וידאו, שיתוף מסמכים ושיחות ועידה ממגוון רחב של התקנים ומערכות הפעלה שונות.
הפתרון מפעיל שירותי Jabber, כולל על טאבלטים למיניהם ומחשבי מקינטוש ושרת ועידות Webex מקומי. המערכת מתממשקת למסד הנתונים הארגוני, ובכך יוצרת סביבת עבודה נוחה יותר לתקשורת אישית וחוויית משתמש משופרת.
עוז יעקב, סמנכ"ל חטיבת פרויקטים ושירות, בינת תקשורת מחשבים מסר כי: "מערכת התקשורת החדשה תאפשר לשפר את התקשורת בין עובדי המכון, וכך תמנף את השירותים הניתנים ללקוחות הפנימיים והחיצוניים שלו".
עפר אהרונסון, ראש ענף תשתיות מחשוב, אגף מערכות מידע, מכון ויצמן למדע אמר כי: " הפתרון החדש שהטמענו באגף מערכות מידע טומן בחובו יכולות קולבורציה לשיפור התקשורת בין קבוצות עבודה, מידע על זמינות, צ'אט, שיחות אודיו ווידיאו ויכולות רבות נוספות שנותנות מענה למגוון האוכלוסיות במכון".