קבוצת eWave מרחיבה פעילות ומגייסת עובדים גם דרך פייסבוק
קבוצת התוכנה הישראלית הודיעה על הרחבת פעילותה וקולטת לשורותיה עובדים במגוון תפקידים. הגיוס ייעשה גם באמצעות אפליקציית פייסבוק שהושקה לאחרונה
- eWave Mobile תייצג בישראל את מותג המובייל Pidion
- שירות הלקוחות עובר לפייסבוק
- eWave Mobile הקימה מערכת ממוחשבת לשילוט עבור המשביר לצרכן
בשנה החולפת גייסה החברה לשורותיה עשרות עובדים חדשים, וכעת היא מעסיקה כ-650 עובדים בארץ ובחו"ל. כמו כן, החברה הכפילה בשנה החולפת את כמות עובדי ה-Outsourcing אצל לקוחותיה. למרות גלי הפיטורים האחרונים במשק וכפועל יוצא של הגידול במכירות הקבוצה בשנת 2013, הצהירה הקבוצה כי בכוונתה להרחיב את מהלך הגיוס וצפויה לגייס לשורותיה עשרות עובדים נוספים בחודשים הקרובים.
על מנת לייעל את תהליך הגיוס החליטו בקבוצה לפתח אפליקציית פייסבוק שהוטמעה בדף העיסקי של eWave. האפליקציה ,הנקראת Job Yard ,ושפותחה על ידי חברת בת של הקבוצה Bump Yard, מזמינה את האוהדים בדף לעזור לחברים למצוא עבודה על ידי שיתוף המשרות המפורסמות, בחברה גם הוסיפו משחק איסוף נקודות.
שאולי נקר, משנה למנכ"ל eWave, אמר כי: "היכולת לגייס עובדים באמצעות אפליקציית גיוס העובדים של JobYard הניבה תוצאות בתקופה קצרה ויצרה מוטיבציה גבוה בקרב העובדים של החברה להרחיב את מאגר קוה"ח שמגיעים למחלקת הגיוס."
לדברי רפי גבאי, מנכ"ל eWave: "הקבוצה תמשיך בגידול מצבת העובדים גם בשנה הבאה. הגיוס המתוכנן יגדיל את מגוון תחומי הפעילות שהקבוצה מציעה ואת זמינות העובדים למשימות."