קופ"ח כללית רכשה תשתיות של אורקל בכ-10 מיליון שקל
המערכת הוטמעה על ידי קבוצת יעל תוכנה במסגרת פרויקט הקמת מערכת מבוטחים חדשה לשירותי בריאות כללית. הפרויקט התחיל בינואר 2013 ועלה לאוויר באוקטובר
שירותי בריאות כללית הטמיעה תשתיות אקסדטה של אורקל על ידי קבוצת יעל תוכנה, במסגרת פרויקט הסבת מערכת המבוטחים של שרותי בריאות כללית שהתחיל בינואר 2013 ועלה לאוויר באוקטובר 2013. על פי מידע שהגיע לידי "כלכליסט" מגורם המקורב לנושא היקף הרכישה של תשתיות אורקל מוערך בכ-10 מיליון שקל.
- המכירות בעננים: כאב הראש הגדול של אורקל שועט קדימה
- ועידת OpenWorld: אורקל מנצחת במים, מרחיבה את התחרות ביבשה
- "מחשוב ענן זה רק תיאור למה שכבר עשינו"
מערכת האקסדטה תשמש כשרת הנתונים לטובת הפרויקט המבוסס על אורקל Database ותהווה את הפלטפורמה העיקרית למערכת ה- CRM של אורקל שמותקנת בארגון. היא תאפשר לקופה ביצועים, סריקה וגישה מהירה לנתוני המבוטחים של הקופה.
כאמור, לפני כשנה וחצי זכתה קבוצת יעל בפרויקט פיתוח מערכת המבוטחים החדשה של שירותי בריאות כללית על גבי מערכת של סיבל לניהול קשרי לקוחות (CRM). המערכת מיועדת לנהל את המידע הדמוגרפי אודות 4 מיליון מבוטחי הקופה, ותהיה זמינה בכ-13,000 עמדות בקהילה ברחבי הארץ. סך כל הפרויקט כולל רכשית התשתיות ויישומן מוערך בקירוב לכ-20 מיליון שקל.
יחיאל גפנר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע בכללית, הדגיש כי "פרויקט המבוטחים הוא צעד חשוב בהקמת מערך CRM ארגוני מקיף בשרותי בריאות כללית, והוא מבוסס על טכנולוגית siebel של חברת אורקל. ההחלטה לממש את הפרוייקט באמצעות תשתית אקסדטה היא ביטוי לחשיבות הרבה שהכללית רואה במערכת ניהול קשרי הלקוחות ובפוטנציאל השימוש בה בהמשך. המהלך הוא צעד נוסף בכניסת הכללית לעולם ה BIG DATA".
נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, ציין, כי "בפרויקט אסטרטגי חוצה ארגון זה, החלטנו לשלב את מערכת האקסדטה כיוון שנדרשת בו תשתית גדולה וחזקה. כיוון שזהו פרויקט אסטרטגי אנחנו צופים שהוא יתרחב בהמשך ולכן בחרנו עבורו בטכנולוגיה של אורקל."