Numbeez: ליצור באזז סביב מדדים של מניות ותוצאות ספורט
על גבי האפליקציה ניתן ליצור חשבון אישי, ובו מספרים שונים כמו תוצאות משחק כדורסל, דירוג קבוצת ספורט אהובה, מחירים, שערי מטבעות, מדדי מניות ועוד
22:1307.10.13
מוצר: רשת חברתית מבוססת אייטמים מספריים
עובדים: 6
משרדים: כפר סבא
מנכ"ל: יותם אהרונסון
מייסדים: יותם אהרונסון, אור גל, עדי מור־ברק ושירה שריד־האוסירר
גיוס הון: 600 אלף דולר מ־Navitrio
הרשת החברתית פינטרסט, שמבוססת על תמונות בלבד, הוכיחה לכולנו שאנשים אוהבים לתייג תמונות של מוצרים ולפעמים גם לקנות אותם, דרך הרשת כמובן.
Numbeez הישראלית מנסה לעשות את זה עם מספרים, אלא שבניגוד לתמונות הסטטיות של פינטרסט, בנאמביז אוספים מספרים דינמיים שנוטים להשתנות עם הזמן.
על גבי האפליקציה ניתן ליצור חשבון אישי, ובו מספרים שונים כמו תוצאות משחק כדורסל, דירוג קבוצת ספורט אהובה, מחירים, שערי מטבעות, מדדי מניות, מפלס הכינרת, שיאי גינס או כל נתון מספרי אחר. מספרים אלה נוטים להשתנות כך שהמספרים שיופיעו בחשבון האישי לעולם לא יהיו קבועים.
יותם אהרונסון, מנכ"ל Numbeez צילום: עמית שעל
על כל מספר, המשתמש יכול להגדיר התראה כך שיקבל הודעה במקרה שנחצה סף מעניין מבחינתו: מניה עלתה או ירדה מעל או מתחת למחיר מסוים, שחקן קלע יותר מ־40 נקודות או מפלס הכנרת חצה רף משמעותי, כפי שנקבע על ידי המשתמש.
בחברה מקווים שאיסוף המספרים ייצור באזז חברתי ויעורר סביבו דיון ער. ניתן לעקוב אחר מספרים שאספו חברים או אחרי חברים בחשבונות ייעודיים, כפי שהדבר מתבצע בטוויטר או בפינטרסט. מניות מעניינות, למשל, יכולות ליצור דיון ער, ומשתמשים יכולים לעקוב אחרי מומחים למניות מסוימות, כפי שהדבר נעשה למשל ברשת החברתית הישראלית למניות סיקינג אלפא. המודל העסקי של החברה צפוי להתבסס על קידום מותגים מבוססי מספרים, כמו למשל מבצעים, מחירים או תוצאות של קבוצות אהובות. כל אבן לגו כזו מתויגת, ובנאמביז רוצים לראות את המספרים בכל העולם מתויגים.