$
מחירים ומסלולים

רוצים להצטרף ל-HOT? חכו עד אחרי החגים בגלל שביתת הטכנאים

החברה דוחה את ההתקנות ללקוחות חדשים כדי להתמודד עם נזקי השביתה במערך הטכני שהחלה בשבוע שעבר. HOT: "אנחנו נותנים עדיפות בשירות ללקוחות הקיימים"

אופיר דור 15:4525.08.13

לקוחות שירצו להצטרף לשירותי הטלוויזיה, הטלפון או האינטרנט של HOT, בימים אלו יאלצו להמתין עד אחרי החגים בטרם יגיע אליהם מתקין של החברה. לאור ההשבתה של המערך הטכני ומערך תיאום הטכנאים ב-HOT, החליטה הנהלת החברה לדחות את ההתקנות ללקוחות חדשים עד תחילת אוקטובר ולהתמקד במתן שירות ללקוחות הקיימים של החברה. 

בשבוע שעבר החלה HOT בזימון כ-200 טכנאים לשימועים לפני פיטורים. מדובר בטכנאים שסירבו לעבור להעסקה דרך חברות קבלן. השימועים לטכנאים החלו ביום חמישי שעבר והם ממשיכים היום (א'). מרבית הטכנאים לא הגיעו לשימועים שנקבעו להם, אך הנהלת HOT נחושה להמשיך בתהליך, להוציא מכתבי פיטורים לעובדים ולהשלים את העברת כל המערך הטכני לחברות קבלן. 

 

הפגנה של עובדי HOT הפגנה של עובדי HOT

 

בעקבות מהלך הפיטורים המואץ הודיעו עובדי החברה המאוגדים בכוח לעובדים ביום רביעי שעבר כי הם משביתים ללא הגבלת זמן את המערך הטכני ואת מוקד תיאום הטכנאים בחברה. בארגון כוח לעובדים מנסים להרחיב את השביתה ב-HOT ולגייס גם את עובדי מוקדי השירות של החברה. כדי להתמודד עם השבתה זאת ולמזער את הנזק הנגרם ללקוחות הקיימים, החליטה HOT לדחות את ההתקנות ללקוחות חדשים.

 

הליך השימוע לעובדים יצא לפועל בעקבות החלטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בשבוע שעבר כי HOT יכולה להמשיך את תהליך מיקור החוץ במערך הטכני, שבו החלה עוד לפני התאגדות העובדים. עם זאת קבע בית הדין כי HOT צריכה להקפיא את שאר תהליכי מיקור החוץ בחברה עד להחלטה האם כוח לעובדים הוא ארגון יציג של עובדי החברה. הדיון בשאלת היציגות יתקיים ב-9 לספטמבר.

 

מ-HOT נמסר: "בימים אלו עקב שביתות הפתע שקיימו הטכנאים, חלו שינויים בשיבוץ הטכנאים לעבודה. אנו מחויבים ללקוחותינו ורואים חשיבות מירבית במתן שירות מיטבי להם, ולפיכך קבענו, כי בסדר העדיפויות השירותי, תינתן העדפה במתן שירות ללקוחות קיימים. ללקוחות חדשים אשר רוצים להצטרף, הודענו, כי ההתקנות שלהם יבוצעו בהקדם לאחר החגים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x