נס טכנולוגיות תתפעל את מרכז התמיכה של עיריית פתח תקווה
ההסכם נחתם לתקופה של כ-4 שנים וצפוי לשרת כ-1,500 משתמשים. ההיקף הכספי של ההסכם הוא כ-500 אלף שקל בשנה
חברת נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט התפעול של מרכז תמיכת משתמשי מערך המחשוב בעיריית פתח תקווה. נס גברה על החברות מלם מערכות, כלנית כרמון, מטריקס ובינת במכרז של העירייה לניהול במיקור חוץ של מרכז תמיכת ה-IT.
- נס טכנולוגיות משקיעה בחברת ה-Big Data הישראלית זאפונט
- נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את ServiceNow
- נס טכנולוגיות נדרשה למחוק בנק נתונים שהכיל מידע גנוב
תקופת ההסכם עומדת על ארבע שנים והוא צפוי לשרת כ-1500 משתמשים, העלות השנתית של ההסכם הינה כ-500 אלף שקל בשנה. מנמ"ר עיריית פתח תקווה, רן שלום מסר בשיחה עם "כלכליסט" כי:"הזכייה של נס במכרז מקנה לה אופציה להתקשרות של 4 שנים. קרי, מדובר בסך הכל על תקציב של 2 מליון שקל".
במסגרת המכרז, יספק מרכז התמיכה של נס טכנולוגיות שירותי מיקור חוץ לעיריית פ"ת, הכוללים תמיכה מלאה לשירותי המחשוב של העירייה, באמצעות תמיכה טלפונית ופיזית ותיקון תקלות חירום, כגון תשתיות תקשורת, שרתים ומחשבים, רכיבי אבטחת מידע ומערך היישומים הארגוניים.
רן שלום, הוסיף: "מיקור חוץ של מרכז תמיכת מערכות המידע יאפשר לנו להתמקד בעיקר העשייה שלנו והוא לתת שירותים ל-240,000 תושבי העיר, בעוד שנוכל ליהנות מהתמחות הספק ויתרון הידע שלו".