יאמר מכפילה את המכירות - אז למה מפטרים?
הרשת החברתית הארגונית של מיקרוסופט מתגאה בנתוני צמיחה מרשימים ב-2012. האם מדובר בניסיון לטשטש את פרשת הפיטורים המבישה בה גילו העובדים על פיטוריהם דרך התקשורת?
- דיווח: מיקרוסופט במגעים לרכוש את הרשת החברתית לעסקים Yammer
- הסטארט-אפ הישראלי Senexx חתם על הסכם שת"פ עם יאמר
- לינקדין פוזלת לכיוון סיילספורס ויאמר
בביזנס אינסיידר פרסמו את הנתונים שחלקה מיקרוסופט:
המכירות ב-2012 כמעט והוכפלו בהשוואה לשנה הקודמת (נכון ל-31 בינואר, 2013).
המכירות ברבעון הרביעי הוכפלו פי 4 בהשוואה לתקופה המקבילה שנה קודם לכן (נכון ל-31 בינואר, 2013). מספר הלקוחות המשלמים זינק ב-165% ב-2012.
ביאמר טוענים כי יש להם למעלה מ-7 מיליון משתמשים רשומים.
במיקרוסופט טענו עוד כי יאמר הוסיפה ברבעון הרביעי "מספר שיא של 290 לקוחות משלמים חדשים", שכוללים את גלקסו סמית' קליין, TGI פריידי, יצרנית האופניים טרק (Trek Bicycle) וענקית הקמעונאות Woolworths.
אולם מנגד הולכים וגוברים הדיווחים על חוסר הסיפוק של העובדים מהחברה. בתחילת החודש, מיקרוסופט פיטרה 20 עובדים במחלקת המכירות והשיווק של יאמר.
החלק המכעיס היה שהחברה למעשה אישרה בפני אתר טק קראנץ' את החדשות על הפיטורים עוד לפני שההנהלה הספיקה לעדכן את העובדים עליהם.
על פי ההערכות האנליסטים, יאמר הייתה בדרכה לרשום מכירות בשווי 15-30 מיליו דולר עבור 2011, פירוש הדבר שההכנסות ב-2012 נעו בין 45-90 מיליון דולר.