הסטארט-אפ Getonic מגייס 1.3 מיליון דולר לחנויות בפיד הפייסבוק
בימים האחרונים סיים Getonic לגייס 600 אלף דולר מחברת ההשקעות הסינגפורית Rutlegde. משקיע נוסף הוא מורטימר סינגר, נשיא קבוצת הייעוץ האסטרטגי Marvin Traub
הסטארט-אפ Getonic מחממת האינטרנט דה-טיים משלים גיוס של 1.3 מיליון דולר מאז הקמתו לפני כשנתיים. בימים האחרונים סיים Getonic לגייס 600 אלף דולר מחברת ההשקעות הסינגפורית Rutlegde, שהפכה לפעילה בזירת ההשקעות בסטארט-אפים ישראלים בשנה האחרונה. משקיע נוסף הוא מורטימר סינגר, נשיא קבוצת הייעוץ האסטרטגי Marvin Traub, המתמחה במגזר הקמעונאי.
Getonic לעסקים וחברות להקים חנויות מקוונות על גבי פיד הסטטוסים ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, פינטרסט וגוגל פלוס. שלא כמו חברות המתמחות בהקמת חנויות פייסבוק כדף נפרד, דוגמת Easy Social Shop הישראלית, מתמקד Getonic בהכנסת 'חלון הראווה' של החנות אל זרם ה'פיד' כסטטוס נפרד. אחד היתרונות לכך הוא נראות גבוהה יותר, ומצד שני, העלמות מהירה יותר מתוך זרם הפיד.
Getonic מאפשר לגולשים להפוך לשותפים מסחריים של החנות ('אפיליאייט') באמצעות שיתוף הפוסט על החנות בפיד הסטטוסים שלהם. השירות מאפשר לבעל העסק להתחלק ברווחים עם שותפיו, ובתוך כך להפיץ את סטטוס החנות בקרב כמה שיותר שותפים.
Getonic החל את דרכו כמפיצת קבצי מוזיקה. הלקוח הגדול שלה בתחום הוא וורנר מיוזיק, והלהקה המוכרת ביותר
שאמצה את הטכנולוגיה שלו היא לינקין פארק. הוא משרת 15 חברות ענק, ועוד כ-5,000 עסקים קטנים ובינוניים בתחומי הקוסמטיקה, האופנה והעיצוב, מרביתם עסקים קטנים שמוכרים דרך הרשת.
באמצעות הגיוס מתכוון Getonic להרחיב את מערך השיווק שלה וכן להצטרף לפלטפורמות הפצה נוספות לעסקים קטנים, דוגמת Wix הישראלית, המאפשרת לבעלי עסקים לפתוח אתר אינטרנט מסחרי באמצעות כלים פשוטים.
Getonic ממוקם ברמת החייל בת"א ומעסיק 5 עובדים. הוא נוסד בידי עמית אור, יזם סדרתי שהחל את דרכו בווקלטק, ומנוהל על ידי עדי אייל, לשעבר סמנכ"ל שיווק ומנהל חטיבת המוצרים למשתמש הביתי במיקרוסופט ישראל.
יצוין, כי המשקיעה החדש הסטארט-אפ, Rutledge Vine Capital, היא קבוצת אנג'לים מתחום הגז והנפט המבוססת בסינגפור שהשקיעה כאמור עד כה במספר סטארט-אפים ישראלים בהם Tawkon, Tracx ו- Nehora Photonics.