$
IT בישראל

שירות הלקוחות עובר לפייסבוק

חברת BumpYard מקבוצת eWave השיקה לאחרונה מוצר חדש אשר מאפשר להקים פתרון שירות לקוחות ברשתות החברתיות, בסופר-פארם, YES ועיריית הוד השרון כבר השתכנעו

כלכליסט 13:3311.02.13
BumpYard, ספקית פתרונות טכנולוגיים לניהול נוכחות הארגון ברשתות החברתיות, נבחרה להקים מוקדי שירות לקוחות בפייסבוק, שיתבססו על המוצר החדש שלה לתחום, BumpYard Social CRM. ההיקף הכספי של כלל הפרויקטים נאמד בקרוב למיליון שקל.

 

BumpYard נבחרה לפתח את מערכת שירות הלקוחות בפייסבוק של סופר-פארם, המחזיקה בדף העסקי השני בפופולריות שלו בישראל (אחרי קסטרו, עם יותר מ-375 אלף "לייקים"). בנוסף, היא נבחרה להטמיע פתרונות דומים עבור YES, עיריית הוד השרון ולקוחות נוספים. BumpYard אף פיתחה את אפליקציית שירות הלקוחות של אורנג', שעלתה לאוויר לאחרונה.

 

הפרויקטים יתבססו על הפלטפורמה של BumpYard לניהול מכירות ושירות לקוחות בפייסבוק, וכולם יכללו אינטגרציה למערכות התפעוליות של הארגונים. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת מעקב וניתוב של פניות בין מוקדני ה-Call Center, ומנהלת את העבודה בדיוק כפי שנהוג במערכות ה-CRM הקלאסיות. כך הארגונים יכולים לספק שירות ללקוחותיהם ב"סביבתם הטבעית", באופן מסודר ותוך שימוש ביתרונות המדיה החברתית.

 

אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב-BumpYard מקבוצת eWave, אומר כי יותר ויותר ארגונים מבינים כי לקוחותיהם מצפים מהם לתת מענה בנושאי שירות, תמיכה, ייעוץ ומכירות גם בפייסבוק. לדבריו, טיפול שטחי בנושא גורם לאיבוד פוטנציאל מכירות, לשירות לקוי ול"זיהום" הקיר של הארגון בטענות ומענות. ישראלוב מוסיף כי המוקדים בפייסבוק מנוהלים לרוב על ידי צוותים ייעודיים של הארגונים, ומניסיונו הלקוחות כמעט תמיד מקבלים שירות יעיל יותר בפייסבוק מאשר במדיות אחרות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x