תדיראן טלקום משדרגת מערכת ב-4 מיליון שקל
החברה הודיעה על פרויקט פיתוח ושידרוג מערכת Composit עבור מוקדי השירות, תדיראן טלקום מתכוונת להשקיע כ-4 מיליון שקל
12:2012.11.12
חברת תדיראן טלקום הודיעה כי היא ממשיכה להשקיע בפיתוח פתרון Composit המיועד למוקדי שירות. החברה דיווחה היום על השקעה של למעלה מ-4 מיליון שקל בפיתוח ושידרוג המערכת.
קראו עוד בכלכליסט:
- "חברה שמתעלמת מפניה בטוויטר כאילו מתעלמת משיחת טלפון"
- חילופי מנכ"לים בתדיראן טלקום: אבי שלומי במקום יצחק קנטי
- תדיראן טלקום הטמיעה במי עדן פתרונות של מייקרוסופט
אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום ציין כי: "כאינטגרטור אנו שואפים לספק לקהל לקוחותינו סל פתרונות כולל תחת קורת גג אחת. מערכת Composit של תדיראן טלקום מהווה פתרון המשלב את מלוא צרכי מוקד השירות במוצר אחד במקום מגוון פתרונות המבוססים על מערכות שונות".
מערכת Composit ממנפת את מוקד השירות למרכז שליטה. השירותים המוצעים כוללים: מענה קולי אינטראקטיבי, ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח.