מנכ"ל מיקרוסופט: מכירות הסרפס "צנועות"
סטיב באלמר אמר כי אף שכל יחידות הסרפס נמכרו, מספר המכשירים היה קטן יחסית. הוא מעריך שהמכירות יתגברו עם צאת הדגם החזק יותר של הטאבלט לשוק. מיקרוסופט מעבירה הילוך גם בקידום המוצרים - ושכרה מפורסמים בארה"ב ובבריטניה לשם כך
- אייסר מפקפקת במיקרוסופט; דוחה השקת טאבלטי ווינדוס 8 RT
- בכיר באייסר: חומרה היא תבשיל שמיקרוסופט פשוט לא יודעת להכין
- דיווח: מיקרוסופט עובדת על Xbox Surface - טאבלט לגיימרים
לדברי באלמר, מיקרוסופט התקשתה למכור את המכשיר משום שהיא מכרה אותו רק דרך האתר שלה וכמה בעשרות חנויות בארה"ב. עם זאת, הביקוש למכשיר היה גדול ותוך שבוע הוא אזל מן המלאי.
באלמר אמר עוד כי בקרוב יגיע לשוק הדגם החזק יותר של הסרפס, שישתמש בשבבי אינטל ויכיל שבב גרפי HD Graphics 4000, ארבעה גיגה-בייט של זכרון פעולה ודיסק פלאש בנפח של 128 גיגה-בייט - מכשיר שעשוי לשנות משמעותית את תמונת המכירות. זאת, משום שהמפרט שלו מאפשר להחליף, הלכה למעשה, מחשב נייד ממוצע.
מחשבי הסרפס שנמכרו עד עתה התבססו על ווינדוס 8 RT, גרסה קלה ומוגבלת של מערכת ההפעלה החדשה, שאינה מסוגלת להפעיל יישומים רבים אשר נדרשים למשל, לארגונים ולחלק לא מבוטל מהמשתמשים. מחירו של המכשיר החדש לא ידוע, אך הוא צפוי להיות גבוה יותר מהמחיר של גרסת הסרפס הנוכחית.
מפורסמים נוספים מצטרפים לקמפיין
בתוך כך, דיווח הסאן הבריטי כי שורה של ידוענים מצטרפים לקמפיין הפרסום של מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה של מיקרוסופט, ווינדוס פון 8. המדובר בשחקן הבריטי ג'יימס קורדן והמוזיקאים גוון סטפאני ו-Jay-Z. זו לא הפעם הראשונה בה פונה ענקית התוכנה למפורסמים בחלק מקמפיין השקת מערכות ההפעלה החדשות שלה: באירוע ההשקה של ווינדוס פון 8 השתתפה גם השחקנית ג'סיקה אלבה ובסרטון פרסומת שהוצג באירוע Discover בישראל בשבוע שעבר כיכבה בר רפאלי.