גוגל Field Trip: מדריך מקוון חדש למבקר בארץ זרה
ענקית החיפוש השיקה אפליקציה חדשה שתמליץ לכם על מסעדות, אתרי תיירות, חנויות ומוקדי עניין אחרים - ותנסה ללמוד את הטעם שלכם, לנסיעות הבאות
גוגל לומדת את הטעם שלכם באטרקציות
לפי דיווח של cnet, המידע עצמו מגיע משירותים מקוונים לתייר: Zagat שגוגל רכשה בשנה שעברה, אתרים כמו Food Network, Daily Secret, Cool Hunting וממנוע החיפוש של גוגל עצמה. בנוסף, החברה ככל הנראה תשלב בשירות אפשרות קידום בתי עסק רלוונטיים, בדומה לשירותים מקוונים אחרים שלה.
האפליקציה פעילה בצורה רציפה ותציג למשתמש מידע בכל פעם שיגיע לאיזור בו נמצאים מוקדי עניין פוטנציאליים. ניתן להגדיר כמה הודעות יתקבלו ואיזה מידע יוצג - כדי לקלוע לטעמם של משתמשים שונים. כלי מעניין ב-Field Trip הוא היכולת ללמוד את המשתמש - דרך משוב מיידי על כל המלצה. האפליקציה זמינה כעת למשתמשי אנדרואיד בארה"ב ובקרוב תגיע גם ל-iOS.
מה מייחד את Field Trip?
ברשת קיימות שלל אפליקציות שמספקות מידע לתיירים ואף מציגות אפשרויות עשירות יותר כגון שיתופים חברתיים ותכונות תכנון נסיעה (זמני טיסות, הזמנת כרטיסים ועוד). היתרון של Field Trip הוא המפתחת שלה: גוגל תוכל לשלב את האפליקציה בגרסאות עתידיות של אנדרואיד ולהעניק לה תכונות שימושיות כמו סנכרון עם כלי מציאות רבודה - בדומה ל-City Lens של נוקיה.