אוויס מטמיעה מערכת CRM ב-4 מיליון שקל
הפרויקט הא המשך לתהליך ההטמעה של המערכת בחטיבות המכירה של החברה, כעת גם מערך השירות של אוויס ישתמש בתוכנה החדשה
בין היכולות החדשות של המערכת ניתן למצוא אפשרות למעקב אחר היסטוריית הבעלות על הרכב, היסטוריית פעילות הלקוח, מעקב אחר מיקום הרכב, תיעוד עשרות תהליכים עסקיים, תיעוד כתובות מועדפות על הנהג מהן נאסף הרכב לטיפול, תיעוד הודעות ה-SMS שמקבל הנהג מהמערכת ועוד.
לדברי יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס, "אנו רואים חשיבות רבה בניהול נכון יותר של מערכות היחסים עם לקוחותינו. אין לי ספק שמערכת ה-CRM, שכבר מוכיחה את עצמה במערכי המכירות של אויס, תעשה זאת גם במערך השירות".