אמזון חתמה על הסכם הפצה עם וורנר
סדרות הטלוויזיה של וורנר, ביניהן פרינג' והבית הלבן, יגיעו בחינם לשירות הסטרימינג של אמזון ולבעלי הטאבלט קינדל פייר
אמזון ממשיכה להרחיב את הצעות המדיה שלה - הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם וורנר. בזכות ההסכם, מאגר הסרטים ותוכניות הטלוויזיה של וורנר יהיה זמין דרך שירות הסטרימינג של אמזון, Instant Video, ובאופן ספציפי גם דרך הטאבלט קינדל פייר. ההערכות הן שהחברה מנסה כעת להגדיל בצורה משמעותית את מאגר המדיה שלה לקראת ההשקה של קינדל פייר 2, הצפויה לקרות בחודש הבא.
הקמעונאית מציעה ללקוחותיה שירות סטרימינג המאפשר צפיה בלתי מוגבלת ומקוונת בכל התכנים במאגר שלה, באופן דומה לנטפליקס והולו. השירות נכלל ללא תשלום נוסף במסגרת שירות המנויים אמזון פריים, המזכה את המנויים במשלוח אקספרס חינם לכל הזמנותיהם מאמזון. עלות השירות היא 79 דולר לשנה, זול יותר מהשירותים המתחרים. בעלי הטאבלט קינדל פייר מקבלים חודש מנוי בחינם עם הרכישה.
במסגרת ההסכם הבלעדי, אמזון פריים יהיה השירות המקוון היחידי שיציע צפיה בתוכניות "הבית הלבן" ו"פרינג". בראד ביל, ראש מחלקת רכישות המדיה של אמזון, אמר: "רכישת התוכניות הללו, הנהנות מקהל מעריצים נאמן, היא עוד דרך להוסיף ערך למנויי פריים ולהציע ללקוחות שלנו את התוכן שהם אוהבים".
החברה השיקה את אמזון פריים בפברואר 2011. באופן ראשוני, השירות הציע מאגר מדיה מוגבל יחסית אבל מאז אמזון חתמה על הסכמי זכיון עם פוקס, CBS, סוני, וייאקום, NBC, דיסקברי ועוד. לפני כחודש היא חתמה על הסכם דומה עם MGM ולפני כשנה החלה לפרוס את השירות שלה גם בבריטניה, לאחר שרכשה את חברת Lovefilm האירופאית.
השירות כולל כעת 18 אלף סרטים ונחשב למתחרה המוביל של נטפליקס וחנות המדיה של אפל, אייטונס. החברה גם החלה להכנס לתחום התוכן המקורי והשיקה סטודיו להפקת סרטים ותוכניות טלוויזיה משלה, על בסיס הצעות ותכני גולשים.
כיום השירות של אמזון זמין דרך קינדל פייר, קונסולות המשחקים אקסבוקס 360 ופלייסטיישן 3 ומספר ממירים, נגני בלו-ריי וטלוויזיות חכמות מבית סוני, פאנאסוניק, רוקו ו-Vizeo.