גיגי לוי ורמי ליפמן הובילו גיוס של 1.5 מיליון דולר לפרומודיטי
מנכ"ל ענקית הגיימינג 888 לשעבר, יחד עם אחד מבעלי המניות המרכזיים של פיינל, הובילו השקעה בחברה המפתחת מערכת שיווק דיגיטלית
פרומודיטי (Promodity) שייסד עמית גרינר, לשעבר סמנכ"ל השיווק של WhiteSmoke,
פרומודיטי מוכרת שירות מבוסס ג'אווה סקריפט הניתן לגישה מהרשת. לדברי גרינר הוא מייתר עבור מנהל המכירות את הצורך לעבוד עם צי של מתכנתים ומעצבים בכדי להוציא קמפיינים על ידי ממשק המחולל באנרים ועמודי נחיתה לפי הצורך.
השירות של פרומודיטי יכול להיות מכוון כלפי קהלים מגוונים ולהסתנכרן עם ערוצי שיווק כמו פייסבוק או רשימת "לידים", וכן להתחבר למערכת הקניות והבילינג של העסק שם הוא מאפשר לשנות מחירים באופן גמיש. לדברי גרינר, שיעור המשתמשים שביצעו פעולה בעקבות קמפיין הפרסום עלה בממוצע ב-30% במהלך ארבעת חודשי הרצת האלפא של המערכת.
אל גרינר חברו לקמת החברה גם נעמן ליפשיץ ויותם תבור. פרומודיטי מעסיקה 10 עובדים במשרדיה שבהרצליה פיתוח.