צוקרברג: "חיי לא השתנו מאוד מאז ההנפקה, מתמקד במוצר"
מנכ"ל פייסבוק אמר בכנס Allen & Co כי האתגר הגדול ביותר מבחינתו הוא לקדם את הרשת החברתית במכשירים סלולריים, על רקע מאמציה של פייסבוק לשפר את הפרסום דרכם
צוקרברג ציין כי הבאת הפיצ'רים של פייסבוק למכשירים סלולריים מסובכת במיוחד, משום שחוויית המשתמש שונה מאוד מזו של מחשבים שולחניים. משתמשי סמארטפונים, במיוחד משתמשי אנדרואיד, מתלוננים על איטיות בתפעול אפליקציות הרשת החברתית – ועם זאת, חלק גדול ממשתמשי פייסבוק צורכים את התוכן באמצעות מכשירים סלולריים.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
לדברי צוקרברג, העובדה שהוא משמש בחודשים האחרונים מנכ"ל של חברה ציבורית לא שינתה את חייו משמעותית. "אני מתמקד בבניית המוצר", טען. השינוי האמיתי בחייו, לדבריו, היה נישואיו לפריסילה צ'ן.
מאז הנפקתה של פייסבוק, שנחשבת לגרועה ביותר בעשור האחרון, גובר הלחץ על החברה להגדיל את הכנסותיה מפרסום סלולרי, כדי לשמור על קצב הצמיחה שלה. בין השאר, מנסה פייסבוק להציג למשתמשים פרסומות מבתי עסק בקרבתם.
הלחץ על פייסבוק להציג תוצאות לקראת הדו"ח הרבעוני הראשון שלה גרר מספר מהלכים שעוררו את זעם הגולשים. הבולט שבהם היה החלפת כתובות המייל של המשתמש בכתובת מייל של פייסבוק – מהלך שזכה לביקורת נוקבת, ושהגולשים כלל לא עודכנו עליו. מניית פייסבוק המשיכה לרדת בסוף השבוע ואיבדה כאחוז מערכה. מאז הנפקתה במאי, איבדה מניית פייסבוק 19% מערכה.