הדור הבא של FarmVille: זינגה תשקיע 1.8 מיליארד דולר בשובר קופות חדש
זינגה, המפתחת המובילה של משחקי רשת, השקיעה בחודש שעבר 180 מיליון דולר ברכישתה של OMGPop וזאת לאחר שהשקיעה סכום כולל של 147.2 מיליון דולר ברכישתן של 22 חברות בשנים 2010 ו-2011
21:1217.04.12
בארי קוטל, סמנכ"ל המיזוגים של חברת משחקי הרשת זינגה, מתעתד להשקיע מאות מיליוני דולרים כדי להגביר את קצב הרכישות של החברה וזאת במסגרת מאמציה למצוא את שובר הקופות הבא של משחקי הרשת שישתווה להצלחתם של FarmVille ושל CityVille. לחברה יש 1.8 מיליארד דולר במזומן שאותם היא
זינגה, המפתחת המובילה של משחקי רשת, השקיעה בחודש שעבר 180 מיליון דולר ברכישתה של OMGPop וזאת לאחר שהשקיעה סכום כולל של 147.2 מיליון דולר ברכישתן של 22 חברות בשנים 2010 ו-2011. מנכ"ל החברה מארק פינקוס אמר שהוא מצפה לחתום בשלוש עד חמש השנים הבאות על "מספר" עסקאות בסדר גודל העסקה עם OMGPop או בסדר גודל גדול יותר.
"אנחנו מאוד אוהבים למצוא צוותים מעולים בעלי הישגים החולקים איתנו את המשימה ואת החזון", אמר פינקוס. "כאשר אנו מזהים הזדמנויות להצלחה מסחררת היכולות לקדם את משחקי הרשת של זינגה באופן מסיבי, אנו מנצלים אותן באגרסיביות".
כבר בשנתה הראשונה כחברה ציבורית, פנתה זינגה לאפיק המיזוגים והרכישות כדי להרחיב את פעילותה לאזורים ולשווקים חדשים כגון תחום המשחקים למכשירים ניידים. צוות הרכישות של זינגה משקיע מאמצים לזירוז תהליכי הרכישה כדי להביס את יריביה באמצעות הצעות מחיר טובות יותר ושימור הכישרונות שאותם היא רוכשת. מטרתה של זינגה: הוספת מוצרים בעלי פוטנציאל צמיחה מבטיח לפורטפוליו המשחקים שלה כדוגמאת Draw Something של חברת OMGPop .