הוט רכשה מערכת לשיפור השירות בעלות מוערכת של 2 מיליון שקל
מערכת ה-CCP, מבית ROI CUSTOMERS, מנטרת את ביצועי המוקדים הטלפוניים ומאפשרת ניתוח מתקדם ומעמיק
15:1601.04.12
חברת הוט ממשיכה בהשקעותיה בשירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת CCP (Customer Centric Performance) מתקדמת, שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.
על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת אונליין. CCP נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידות מוקדי השירות בישראל.
ה-CCP, הינה מערכת BI, ייעודית למוקדים טלפוניים המושתת
בעקבות רכישת ה-CCP החלו ב-HOT בהטמעה אינטנסיבית של התוכנה לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.
ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה-BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה."