טלדור תקשורת תקים מוקד טלפוני במכבי שירותי בריאות
על פי גורמים בשוק, טלדור ניצחה במכרז את נטקום מקבוצת מלם תים. היקף הפרויקט, שצפוי להתחיל בדצמבר הקרוב ולהמשך מספר חודשים, מוערך ב-10 מיליון שקל
חברת טלדור תקשורת זכתה במכרז להקמת מוקד שירות טלפוני (call center) למכבי שירותי בריאות. במסגרת הפרויקט, תקים טלדור תקשורת מוקד טלפוני עבור יותר מ-300 נציגי שירות במטה הארגון בתל אביב ובמוקדים מקצועיים שונים של הקופה (כגון מוקד אחיות, מוקד מידע לזכויות ועוד). היקף הפרויקט
על פי גורמים בשוק, טלדור ניצחה במכרז את נטקום מקבוצת מלם תים, והפרויקט צפוי להתחיל בדצמבר הקרוב ולהמשך מספר חודשים.
המוקד הטלפוני יתבסס על טכנולוגיית AACC - הדור החדש של אפליקציות ה-call center של חברת Avaya אשר יותקנו לראשונה בישראל. המערכת תשרת את כלל המוקדים ותציע תפריטים דינאמיים המתאימים למתקשרים השונים ומאפשרים מענה מהיר ואיכותי, יכולות CTI לניהול ה-Skills השונים, הקפצות מסכים,יכולות Real Time ודו"חות מתקדמים. המערכות ינוהלו מהאתר הראשי של מכבי בתל אביב והן יגובו באתר DRP.
טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת מסר: "אנו מודים למכבי שירותי בריאות על בחירתה בטלדור תקשורת להקמת מוקד שירות הלקוחות שלה. התחרות העזה הקיימת כיום בין גופי הבריאות מחייבת השקעה בשירות לחברים ומכבי מצטיינת בכך. השילוב בין טכנולוגיות ה-call center של Avaya, שהן המתקדמות ביותר בשוק, ליכולות האינטגרציה הגבוהות ביותר של טלדור תקשורת, יאפשר למכבי שירותי בריאות לחזק עוד יותר את הקשר עם חבריה".