מחקר: מיקרוסופט, אורקל וסיילספורס מובילות את תחום ה-CRM
חברת המחקר נוקליוס פרסמה את מדד הטכנולוגייה שלה, שמעריך את הפונקציונליות מוצרי CRM בשלושה תחומים: מכירות, שיווק ושירות
חברת המחקר נוקליוס (Nucleus) פרסמה אתמול את מדד טכנולוגיית ה-CRM שלה, ממנו עולה כי מיקרוסופט, אורקל וסיילספורס הן החברות שמספקות את הערך הרב ביותר ללקוחותיהן בתחום ה-CRM.
המדד של חברת המחקר מודד ומעריך את הפונקציונליות מוצרי CRM בחברות שונות בשלושה תחומים: מכירות,
על פי הסקר, אפליקציות ה-CRM מתפתחות לתחומים חדשים של פונקציונליות, יכולות חברתיות ואופטימיזציה של הרשת, כאשר הטרנד המוביל בתחום הוא תמיכה באפליקציות למובייל.
"מקבלי ההחלטות בתחום ה-CRM דורשים היום יותר מרק ניתור של המכירות ושירות הלקוחות בעלויות נמוכות", מסבירה רבקה ווטמן, סגנית נשיא בנוקליוס. "הם רוצים גישה לכלים שיגרמו לעובדים להיות יעילים יותר. הגישה למובייל ויכולות של אינטגרציה נמצאים בראש סדר העדיפויות שלהם".
לדברי ווטמן, "תוכנות ה-CRM של החברות המובילות בתחום כוללות יכולות כגון מיקרובלוגינג, צ'אטים ועדכונים אוטומטיים. תוכנות עתידיות צפויות לכלול גם שירות עצמי של לקוחות ותמיכת רשת מוגברת עם חדשנות בתחום המובייל".
ווטמן הוסיפה כי "שירותים מבוססי ענן, כגון SaaS, הן כבר מרכיב שגור ואינטגרלי בתוכנות CRM רבות. ישנם לא מעט ספקים שהתוכנות שלהן כבר מגיעות לקץ החיים שלהן, מה שפותח את השוק לתחרות".