מטריקס הטמיעה פתרון סנכרון סלולרי בדיסקונט
פתרון Push Mail של חברת emoze מבצע סנכרון בזמן אמת של הדוא"ל, היומן ואנשי הקשר במכשירים הסלולריים של עובדי הבנק. היקף הפרויקט כחצי מיליון שקל
11:2503.10.11
חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט בבנק דיסקונט, להטמעה של פתרון סנכרון בין שרתי הדואר של הבנק לבין המכשירים הסלולריים של העובדים. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכחצי מיליון שקל.
הארגוני עם מכשירי הסלולר, ומעניק לעובדי הבנק גישה ישירה לחשבונות הדוא"ל, ליומן ולאנשי הקשר מכל מקום ובכל עת. הפתרון תומך במגוון רחב של מכשירים סלולריים תוך שימת דגש על אבטחת המידע - האפליקציה מותקנת ברשת הארגונית VPN ומאחורי ה-FireWall ואינה דורשת פתיחת פורטים ייעודיים.
פתרון Push Mail של חברת emoze מבצע סנכרון דו כיווני מלא של שרת הדואר
מטריקס אפיינה את הפתרון בהתאם לצרכיו הספציפיים של הבנק והמערכות הפועלות בו, כאשר תהליך ההטמעה כולו ארך כשנה. כמו כן, תספק מטריקס לבנק שירותי תמיכה ושירות לפתרון, בהתאם ל-SLA שנקבע. את הפרויקט הוביל צחי סנדורי, מנהל התשתיות בבנק.
פאר כהן גדות, מנהל מוצר emoze בחטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס: "בנקים בימינו מחפשים יתרונות טכנולוגיים תחרותיים. בנק דיסקונט זיהה את פתרון ה-Push Mail ויתרונותיו, והוא הבנק הראשון שמטמיע פתרון סנכרון סלולרי, מתוך הכרה בחשיבות של ניהול ושליטה על מערך הסלולר הארגוני ותרומתו לשיפור העבודה ושירותי הבנק".
משה לוי, מנכ"ל חברת emoze: "ההכרה והבחירה של בנק דיסקונט בפתרון הסנכרון שלנו מעידה על היתרונות העסקיים החשובים שהוא מעניק לארגונים, בהם רמה גבוהה של נגישות וזמינות העובדים למידע הארגוני, יכולת לקבל החלטות בזמן אמת על סמך קבלת עדכונים שוטפת ממערכות המידע ועוד. אני רואה במטריקס, אשר ליוותה את התהליך העסקי של ההטמעה, שותפה עסקית מצויינת וצופה שיתוף פעולה פורה בפרויקטים נוספים בעתיד".