$
חדשות טכנולוגיה

צרות בחווה? רווחי זינגה צנחו ב-95% ברבעון השני של השנה

ממסמכים שהגישה ענקית המשחקים לקראת הנפקתה עולה כי הזינוק בהוצאות גרם לה להציג רווח של 1.3 מיליון ד' בלבד בין אפריל ליוני. סיטיוויל, המשחק הפופולרי ביותר שלה, מגיע עכשיו גם לגוגל+

עומר כביר 11:3627.09.11

החברים כבר לא באים לשחק? רווחי ענקית המשחקים זינגה צנחו ב-95% ברבעון השני של 2011, בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה - כך לפי מסמך שהגישה החברה ל-SEC לקראת הנפקתה המתוכננת.

 

לפי המסמך, שהוגש ב-21 בספטמבר, ברבעון השני עמדו רווחי זינגה על 1.3 מיליון דולר, לעומת

27.2 מיליון ברבעון השני של 2010. זהו הרבעון השני ברציפות שבו רושמת זינגה ירידה ברווחים ביחס לקודמו: ברבעון הראשון של השנה הציגה החברה, העומדת מאחורי משחקי הפייסבוק הפופולריים ביותר ובראשם סיטיוויל ופארמוויל, רווחים בגובה 16.7 מיליון דולר, לעומת 42.9 מיליון ברבעון האחרון של 2010.

 

הירידה ברווחים בולטת במיוחד על רקע הגידול הקבוע בהכנסות, הן בהשוואה לשנה שעברה והן בהשוואה לרבעון הקודם. ברבעון השני של השנה עמדו הכנסות החברה על 279.1 מיליון דולר. זאת, לעומת 242.8 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-130 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2010.

 

הסיבה העיקרית לירידה ברווחים היא הזינוק המשמעותי בהוצאות האדמינסטרטיביות (54.2 מיליון דולר ברבעון האחרון לעומת 15.1 מילון דולר ברבעון המקביל ב-2010), ובהוצאות המו"פ (95.7 מיליון לעומת 30.3).

 

לראשונה בתולדותיה רשמה זינגה ירידה בהכנסות ממכירת מוצרים וירטואליים: 274.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2011, לעומת 286.6 מיליון דולר ברבעון שלפניו. את הירידה ניתן להסביר בירידה מקבילה במספר המשתמשים היומיים – מ-62 מיליון ל-59 מיליון.

 

עם זאת, לפחות מבחינת היקף הגולשים יכולה זינגה לצפות לשיפור כבר בתקופה הקרובה: אתמול (ב') הודיעה החברה שסיטיוויל, המשחק הפופולרי ביותר מתוצרתה, זמין מעתה גם ברשת החברתית גוגל+. מאז נפתחה רשמית לכל הגולשים ביום רביעי שעבר, רשמה הרשת החברתית הצעירה גידול אדיר בתעבורה בשיעור המוערך ב-1,269%, וולפי ההערכות מספר משתמשיה גדל ב-30% תוך יומיים. אפשר לשער שרבים מאותם גולשים ייכנסו לסיטיוויל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x