דיווח: גוגל השקיעה מעל חצי מיליארד ד' בהפיכת יוטיוב למתחרה לכבלים
ענקית הרשת מנסה להפוך את אתר הסרטונים לספק תוכן עצמאי גדול, במטרה להפוך אותו לרווחי ואולי גם לקדם את גוגל TV
גוגל רכשה ב-2006 את יוטיוב
על פי המקורות של "הביזנס אינסיידר", גוגל משקיעה בתקופה האחרונה סכומים גדולים מאוד ברכישת תוכן. הסכומים המדויקים לא ידועים, אבל נמסר שהם נעים בין 600-100 מיליון דולר.
במקביל, גוגל היא אחת החברות שמנסות לרכוש את אתר הווידיאו הולו, ורכישת מוטורולה מוביליטי צפויה להעניק לה שליטה על חברה מובילה בתחום ה-Set Top Boxes, שמאפשרים קליטה של שידורי טלוויזיה במחשב. המוצר של גוגל עצמה בתחום, גוגל TV, נחשב לכישלון.
מנכ"ל גוגל, לארי פייג', אמר בעבר כי החברה טרם ויתרה על פרויקט גוגל TV, למרות אי הצלחתו, ועל פי שורה של מקורות פייג' מעורב ישירות בנסיונות לרכוש את הולו. אחת הסיבות לכשלונו של גוגל TV היתה העובדה שאף ספקית תוכן גדולה לא היתה מוכנה לשדר בו תוכן. אם תצליח גוגל להפוך את יוטיוב לספק תוכן עצמאי גדול, מצב זה עשוי להשתנות.