אינוביד מגייסת 9.5 מיליון ד' מסקויה
חברת הסטארט-אפ הישראלית הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום הפרסום האינטראקטיבי בווידיאו ברשת, וכ-2,200 אתרים נעזרים בה
אינוביד (Innovid) הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק (80%) בתחום הפרסום האינטרקטיבי המקוון. היא מפתחת שכבות של אנימציה על גבי באנרים ומודעות פרסום מקוונות, בווידיאו Pre-Roll, המעודדות את הגולשים לבצע פעולות שונות על גבי שכבת האנימציה. לדוגמה, פרסומת לדגם מכונית חדש מאפשרת לצופה לסובב את דגם באמצעות עכבר המחשב, ובכך לבחון אותו מזויות שונות.
את הפרסומות שנעשו בעזרת הטכנולוגיה של אינוביד אפשר לראות באתרים הגדולים בארה"ב, בהם NBC, CBS, MTV, CNN, VEVO ורשת פוקס. בסך הכל מוקרנות הפרסומות של אינוביד במעל 2,200 אתרים.
אינוביד תעשה שימוש בהון שגייסה בכדי להגדיל את מערך הפיתוח שלה ולחדור אל שוק הפרסום בסלולר. החברה שמונה כיום 35 עובדים בישראל ובארה"ב מצפה להגיע עד סוף השנה למצבת עובדים של 60 איש, מתוכם 30 בישראל, ונמצאת כיום בהליכם מואצים לגיוס עובדים.
בין המפרסמים העיקריים באמצעות אינוביד ניתן למצוא את קוקה קולה, פורד, טויוטה, פרוקטור אנד גמבל ויוניברסל. עם זאת, אינוביד איננה משרתת מותגים ישירות אלא עובדת איתם דרך סוכנויות הפרסום שלהם. החברה מתמקדת בפיתוח טכנולוגי ונמנעת מלהפוך לרשת פרסום בעצמה. כיום היא שותפה לכל סוכנויות הפרסום המתמחות בוידיאו: טרמור, ברייטרול, קולקטיב, אנדרטון ואדפטיבי של היזם אמיר אשכנזי.