אחרי 4 חודשים: פייסבוק סוגרת את שירות הקופונים שלה
השירות הושק כדי להתחרות באתרים כמו גרופון וליבינגסושיאל ולסייע לפייסבוק ליהנות משוק הצפוי להכניס 3.93 מיליארד דולר ב-2015
פייסבוק סוגרת את פעילות הקופונים שלה, שהושקה באפריל כדי לסייע לרשת החברתית להתחרות באתרי קופונים כמו גרופון ו-LivingSocial.
"אחרי שבדקנו את הקופונים במשך ארבעה חודשים, החלטנו להפסיק את פעילות מוצרי הקופונים שלנו בשבועות הקרובים", אמרה אנני טא, דוברת מטעם פייסבוק.
שירות הקופונים הושק כדי לסייע לפייסבוק ליהנות מהביקוש להנחות יומיות, שוק הצפוי להכניס 3.93 מיליארד דולר ב-2015, לעומת 873 מיליון דולר בשנה שעברה, לפי BIA/קלסי. פייסבוק מוסיפה שירותים במסגרת מלחמתה בגוגל וטוויטר על המשתמשים וההכנסות.
סגירת שירות הקופונים "מעידה שחברות המדיה והטכנולוגיה הגדולות לא יכולות להפעיל שירותי קופונים ולצפות שהם יעבדו", אמר וינישיוס וקנטי, מייסד-שותף של חברת מחקרי שוק הקופונים ייפיט. "צריך להקדיש יותר מחשבה בשילוב השירות במוצר הקיים".
מנכ"ל גרופון אנדרו מייסון אמר שמכירות הקופונים של פייסבוק "משמעותיות פחות" מאלו של מתחרות אחרות, לפי מזכר פנימי שנשלח לעובדי החברה.