סרוויס וייז הטמיעה מערכת CRM ביד הנדיב
המערכת הוטמעה במסגרת תוכנית Salesforce Foundations המעניקה הטבות למלכ"רים בשימוש במערכת CRM
10:3010.08.11
חברת סרוויס וייז (ServiceWise), המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, הודיעה היום (ד') כי סיימה בהצלחה הטמעת מערכת מבוססת Salesforce.com לניהול תהליכים פנימיים וחיצוניים בקרן יד הנדיב. העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על כשני מיליון שקלים.
יד הנדיב היא
לאחר בחינה של מספר חלופות CRM, בחרה יד הנדיב במערכת Salesforce.com. זאת במסגרת תוכנית Salesforce Foundations, המעניקה הטבות משמעותיות למלכ"רים בשימוש במערכת ה-CRM של Salesforce.com. להטמעת המערכת בחרה קרן יד הנדיב בחברת ServiceWise, המייצגת את Salesforce בישראל.
בשלב הראשון הטמיעה ServiceWise את Salesforce CRM כמערכת פנימית לאיחוד תהליכי ניהול בקרן. היישום הוביל לאיחוד מספר מקורות מידע לכדי מערכת אחת; לשיפור משמעותי ביכולת של מנהלי המערכת לתמוך במהירות בדרישות משתנות של המשתמשים הפנימיים, וליצירה של תשתית מערכתית שתאפשר מתן שירות יעיל ואיכותי לקהל מבקשי ומקבלי המענקים מהקרן.
בשלב השני הטמיעה ServiceWise, בשיתוף פעולה עם BALink - חברה מקומית המתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי פלטפורמת הענן Force.com של Salesforce, פורטל לקוחות המותאם לצורכי הקהילה של יד הנדיב. כיום, מאות מבקשי מענקים נהנים מגישה לפורטל מאובטח בשירות עצמי המאפשר להם גישה לכל המידע והתהליכים הרלוונטיים עבורם.
בין פורטל הלקוחות ומערכת ניהול המידע הפנימית קיימת אינטגרציה מלאה והדוקה, דבר המסייע לקרן לחסוךאת הזמן והמאמץ הכרוכים בתיאום הפרטים וההליכים המרובים הקשורים באישור מענקים וביצועם.