$
IT בישראל

אלעד מערכות תשווק פתרון CRM בנקאי מבוסס מיקרוסופט

מערכת VeriTouch מאפשרת גישה לנתונים במערכת מכל ערוץ – אינטרנט, קיוסק מידע, טלפון סלולרי וכו,' ובמקביל מאפשרת איסוף מידע על הלקוח בכל נקודת תקשורת עם הבנק

כתב כלכליסט 14:4431.07.11

 

חברת אלעד מערכות חתמה על הסכם לשיווק, יישום והטמעת פתרון לתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) לשוק הבנקאות, המבוסס על מערכת Microsoft Dynamics
CRM.

 

פתרון ה- CRM לבנקאות – VeriTouch הוא פתרון מקיף, מלא ומותאם לצרכים והמאפיינים של גופים בנקאיים. הפתרון פותח על ידי חברת וריפארק שזכתה בתואר השותף המצטיין של מיקרוסופט בתחום ה-CRM הפיננסי ב-2010.

 

מערכת VeriTouch מספקת הסתכלות מלאה על הלקוח ומסייעת להבין את איכות הקשר עמו באמצעות גישה נוחה למידע. ממשק המערכת נוח ואינטואיטיבי, כאשר תוכנת האאוטלוק משמשת כשולחן העבודה של עובד הבנק. תמונת הלקוח כוללת מרכיבים כמו פעילויות שביצע עם הבנק, תלונות, קמפיינים שהוצעו ללקוח, קשרי משפחה של הלקוח, כרטיסי האשראי ועוד.

 

המערכת מאפשרת להוציא קמפיינים ללקוחות על פי פילוח מבוקש בערוצים שונים, דוגמת דואר אלקטרוני ו-SMS. במערכת ניתן דגש חזק על מתן מידע לפקיד בסניף או ב-Call Centers כך שניתן יהיה לבצע מכירות צולבות (Cross Sales).

 

המערכת מאפשרת גישה לנתונים במערכת מכל ערוץ – אינטרנט, קיוסק מידע, טלפון סלולרי, סניף וכו,' ובמקביל מאפשרת איסוף מידע על הלקוח בכל נקודת תקשורת עם הבנק.

 

לדברי אופיר בר-און, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אלעד מערכות, "הסכם זה מחזק את פעילותה של אלעד מערכות בעולם הבנקאי, עולם בו עסקנו עד כה בפיתוח יישומים ייעודיים, פתרונות Web וניהול תהליכים עסקיים. מהיכרותנו הטובה עם הצרכים של הבנקים מדובר במערכת המותאמת לצרכי הבנק עם גמישות המאפשרת יישום מהיר ושימוש קל ונוח. ל-Dynamics CRM יש ממשק משתמש ידידותי ונוח בהרבה בהשוואה למערכות CRM אחרות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x