מטריקס הטמיעה בקבוצת הפניקס את מערכת ההפצה Mandalo
ה-Mandalo, פרי פיתוחה של מטריקס, היא מערכת להפצת מסרים בתפוצות ענק בערוצים שונים. היקף העסקה נאמד ב-450 אלף שקל
חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של מטריקס הטמיעה בקבוצת הפניקס מערכת הפצה רב-ערוצית- Mandalo, בהיקף כספי המוערך ב-450 אלף שקל.
ה-Mandalo היא מערכת פרי פיתוחה של מטריקס, המשמשת להפצת מסרים בתפוצות ענק מדי יום בערוצים שונים כגון: מיילים, מסרונים (SMS, ipost),
המערכת תשמש את הפניקס להפצות חשבוניות, דו"חות אישיים, קמפיינים שיווקיים ממוקדיים, פניות אישיות ללקוחות או לספקים ועוד. ממשק ה-web שפיתחה מטריקס עבור הפניקס מאפשר למשתמשים לראות את הדיוורים לפי חתכים שונים כמו תאריך משלוח, סטטוס הדיור ועוד. כמו כן מאפשר הממשק לצפות בהסטוריית הדיוור ולעקוב אחר תהליך ההפצה, כולל אחוז פתיחת ההודעות, איתור שגיאות בשליחה ושליחה חוזרת.
"אנו נמצאים כעת במהלכו של פרויקט נרחב לשיפור והידוק הקשר עם לקוחותינו", אמרה שרית דשא, מנהלת מחלקת יישומי ערוצים באגף מערכות מידע בפניקס. "ה-Mandalo מסייעת לנו להרחיב את סל השירותים ולשפר את שירות הלקוחות".
לדברי סמדר עוז, מנהלת מחלקת פרויקטים בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, מטריקס: "מערכת ה-Mandalo היא מערכת הפצה מתקדמת ביותר וביכולתה לתרום ולשפר את משלוח התכנים ללקוחות וחיזוק הקשר איתם בכל ארגון שבו היא מותקנת. המערכת עובדת בצורה דינאמית וניתן להרחיבה ולהתאימה בקלות לצרכי הלקוח".