אדובי עוקפת את התחזיות: ההכנסות ברבעון השני עלו ב-9%
הכנסות החברה עמדו על 1.023 מיליארד דולר, ואילו הרווח הנקי צמח ב-20% ל-280 מיליון דולר. זרוע השיווק הדיגיטלי Omniture רשמה הכנסות שיא, ועלייה של 20% בהזמנות
אדובי פרסמה אתמול בסגירת המסחר את הדו"חות הרבעוניים שלה, שהציגו נתונים מרשימים. ההכנסות עלו ב-9% משנה שעברה ל-1.023 מיליארד דולר - בקצה העליון של יעדי ההכנסות של החברה שעמדו בין 970 מיליון דולר ל-1.02 מיליארד דולר.
הרווח הנקי צמח ב-20% ל-279.9 מיליון דולר, ותזרים המזומנים מהפעילויות עמד על 389.3 מיליון דולר.
שאנטנו נראין, נשיא ומנכ"ל אדובי מסר בהצהרה: "הביצועים הטובים שלנו ברבעון השני משקפים את האסטרטגיה שלנו שמאפשרת למשתמשים לחוות, לנהל ולמדוד חוויות דיגיטליות מעולות ביחד עם הלקוחות שלנו."
זרוע השיווק הדיגיטלי Omniture רשמה הכנסות שיא, ועלייה של 20% בהזמנות של הלקוחות. ההכנסות בסגמנט היזמות של אדובי צמחו ב-34% בהשוואה לשנה שעברה, ואקרובט נהנתה מצמיחה של 17%.
עבור הרבעון השלישי של השנה הפיסקאלית 2011, יעד ההכנסות של אדובי עומד על הטווח בין 1-1.050 מיליארד דולר, והתחזית היא לצמיחה של 10% בהכנסות בשנה הפיסקאלית כולה.