דאגה בגרופון? שירות המבצעים המקומיים של פייסבוק יוצא לדרך
הרשת החברתית מוציאה לדרך את תוכנית Deals בחמש ערים בארה"ב, במטרה לבחון את יכולתה לשווק דילים מקומיים לגולשיה. לראשונה תאפשר פייסבוק לרכוש מוצרים אמיתיים באמצעות שיטת הקרדיטס
פייסבוק עושה צעדים לקראת הפיכתה ליריב של גרופון ואתרי דילים מקומיים אחרים: החברה הודיעה אמש (ב') כי תתחיל להפעיל את השירות הנסיוני Facebook Deals, שיאפשר למשתמשיה לקבל מידע על דילים בסביבתם. הניסוי ייערך בערים דאלאס, אוסטין, סאן פרנסיסקו, אטלנטה וסאן דייגו.
הרשת
הגולש יוכל לבחור אם לקבל את הידיעה על מבצעים בסביבתו באמצעות דואר אלקטרוני, הודעה של פייסבוק, או באמצעות הודעה בזרם החדשות שלו - אם אנשי הקשר שלו בשירות השתמשו בדילים. בפייסבוק אמרו כי בדרך זו יוכלו הגולשים לדעת במה מתעניינים חבריהם ולהציע להם מבצעים שמצאו חן בעיניהם. בכוונת האתר להתמקד בשירותים שמתאימים לפעילות חברתית, כמו הופעות או אירועים.
פייסבוק תאפשר לשלם עבור הדילים באמצעות תחליף הכסף שלה, הקרדיטס. לפי הרשת החברתית, זו תהיה הפעם הראשונה שבה אפשר יהיה לשלם עבור מוצר אמיתי - לא וירטואלי - באמצעות שיטת התשלומים הזאת. פרשנים העריכו כי מספר המשתמשים הגדול של פייסבוק יקנה לה יתרון ממשי בתחום על פני מתחרותיה.