לשלוט בציוץ: טוויטר במגעים לרכישת טוויטדק
האתר החברתי ממשיך במאמצים ליצור חווית שימוש אחידה, ועשוי לקנות תמורת 50 מיליון ד' את אחת האפליקציות הפופולריות להתחברות אליו
15:4419.04.11
אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר נמצא במגעים מתקדמים לרכישת TweetDeck בעבור סכום של כ-50 מיליון דולר - כך מדווח "הוול סטריט ג'ורנל".
מאפשרת אינטגרציה בין הרשתות החברתיות השונות, זמינה למגוון פלטפורמות (בהן גם אנדרואיד ו-iOS של אפל) ונחשבת למועדפת על משתמשים מתקדמים יחסית.
טוויטדק הבריטית מפעילה את אחת האפליקציות הפופולריות ביותר המשמשות להתחברות לטוויטר, כמו גם לפייסבוק ולרשת החברתית העסקית לינקדין. האפליקציה
זהו צעד נוסף במאמציה של טוויטר ליצור חווית שימוש אחידה באתר, במטרה לשלוט בפרסום בתוכו ולהגדיל את הכנסותיה. האתר החברתי כבר פיתח אפליקציות משלו עבור מכשירים שונים, וכן רכש את אפליקציית Tweetie לאייפון.
בנוסף, הבהירה טוויטר למפתחי אפליקציות צד שלישי, כמו טוויטדק, כי היא תדרוש עמידה בקריטריונים נוקשים יחסית, על מנת שלא יחרגו מהדרך שבה טוויטר רוצה שהאתר יוצג. יתרה מכך: בכיר בחברה מסר לאחרונה כי "מפתחים רבים שואלים האם כדאי להם לבנות יישומים שמחקים את הפעולה של האפליקציות הרשמיות. התשובה שלנו היא לא".
לאחרונה דיווח המגזין "פורצ'ן" כי טוויטר דחתה הצעת רכש בגובה 10 מיליארד דולר מצד גוגל, סובלת מסכסוכים פנימיים בין בכיריה ומתקשה לייצר הכנסות מפרסום. ביז סטון, ממייסדי השירות, התבטא בתגובה בחריפות נגד "פורצ'ן", ואמר כי כותביו "מנסים להפיל את האתר שהם הרימו".